TADeF 2019
IMG_NOT_101019_TADeF2019_UAB 10.10.2019  -  La TADeF-UAB 2019 (Trobada Anual de Doctorands en Física) vol convertir-se en una conferència per investigadors en formació que fan recerca relacionada amb la  física en l’entorn de la Universitat Autònoma de Barcelona, on la possibilitat de conèixer gent dins del propi àmbit de recerca sigui una realitat. També pretén donar resposta a preguntes comunes per als doctorands, com, per exemple, quins són els mecanismes per iniciar la cerca d’una estada o quins són els drets que tenim com a treballadors.

El congrés estarà dividit en quatre seccions. La primera  consisteix en una sèrie de xerrades curtes impartides pels propis doctorands. La segona consisteix en un espai de presentació de pòsters. Aquestes dues parts es centren en ajudar a visibilitzar la recerca per part dels doctorands.  La tercera promourà debats i cerca de respostes a les preguntes més habituals del doctorat. Per finalitzar, els assistents gaudiran de les ponències de dos investigadors convidats de gran rellevància en el camp de la física i un divulgador reconegut.

La TADeF 2019 tindrà lloc els dies 20 i 21 de novembre de 2019 a la Facultat de Ciències de la Universitat de Autònoma de Barcelona. L’assistència és oberta a tothom, però es requereix inscripció si es vol presentar un pòster o donar una xerrada. La data límit d'inscripció i de proposta de contribució és el 28 d’octubre de 2019.
Més informació, incloent el formulari de registre i el format de les xerrades en la nostra web (https://tadef2019.wixsite.com/tadef2019).

Anar a Notícies

Arxiu de notícies