El programa NanoEduca guanya el Premi Nacional de Comunicació Científica 2018
IMG_NOT_190108_NanoEduca 08.01.2019 Divulgació  -  El programa NanoEduca ha estat guardonat amb el Premi Nacional de Recerca 2018, en la categoria de Comunicació Científica, “per la seva tasca d’introduir la nanociència i la nanotecnologia entre l’alumnat i professorat de secundària i batxillerat”.

El programa NanoEduca guanya el Premi Nacional de Comunicació Científica 2018 atorgat pel Govern de la Generalitat i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) per «la seva tasca d’introduir la nanociència i la nanotecnologia entre l’alumnat i professorat de secundària i batxillerat». El programa NanoEduca és una iniciativa conjunta de la Universitat de Barcelona, l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2), la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i el Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE), amb l’objectiu de formar el professorat de secundària en nanociència i nanotecnologia i generar materials d’aprenentatge pràctics que es puguin aplicar a l’aula. Per part UAB, participen en el programa dues professores del Grau en Nanociència i Nanotecnologia, la Dra Gemma Garcia del Departament de Física com a coordinadora UAB i la Dra Julia Lorenzo del Institut de Biotecnologia i de Biomedicina com a membre de l’equip de treball.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies