Escola Doctoral GREIP 2021: ¿Fer recerca en temps d'incertesa¿
Escola Doct 26.03.2021  -

Malgrat la situació de pandèmia, l'Escola Doctoral GREIP 2021 va ser tot un èxit. Durant 3 dies, l'esdeveniment va comptar amb diverses -i igualment inspiradores- presentacions en línia a càrrec de tres persones ponents convidades. El dia 1, la Dra. Elizabeth J. Erling (Universitat de Viena) va portar l'audiència a reflexionar en profunditat sobre els punts clau de la seva xerrada intitulada "Qüestions ètiques en la investigació de l’educació lingüística". El dia 2, la Dra. Adriana Patiño-Santos (Universitat de Southampton) va desenvolupar un taller pràctic (virtual) extremadament útil sobre investigació en narratives. En el seu taller, "Investigació narrativa i educació lingüística", els participants van tenir l'oportunitat d'explorar les formes en què les narratives configuren les identitats, analitzant històries de vida plurilingües a través de diferents entrades de blog. El tercer dia, el Dr. Teppō Jakonen (Universitat de Jyväskylä), va oferir una xerrada sobre "Tecnologia i interacció: abordar els reptes en l'anàlisi de les interaccions d'aprenentatge de llengües mediades per robots", en la qual va plantejar la complexitat d’estudiar la interacció en aquestes ecologies d'aprenentatge, cada cop més freqüents, però encara tractades com a excepcionals.

Des del GREIP, estem molt satisfetes d'haver comptat amb 40 participants de diverses parts de món (Iran, Itàlia, EE. UU., Canadà, Colòmbia, Regne Unit, França, Àustria, Alemanya, Eslovènia i Espanya), i de començar així el 2021 amb una alta qualificació. Ha estat un desenllaç gratificant per al tema proposat durant aquests 3 dies: "Fer recerca en temps d'incertesa".

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a