Nou projecte europeu 'DISCO' per a GREDICS
DISCO 13.10.2020  -

Fa unes setmanes, el grup de recerca GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials), grup d'investigació de la Universitat Autònoma de Barcelona reconegut per l'AQU (2017 SGR 1600) i dirigit per Antoni Santisteban Fernández de la Unitat Departamental de Didàctica de les Ciències Socials de la UAB, va obtenir el finançament per desenvolupar el projecte DISCO (Democratic and Inclusive School Culture in Operation) de la Unió Europea i del Consell d'Europa.

L’objectiu d’aquest projecte és dissenyar un marc per incorporar les Competències per a la Cultura Democràtica als Programes d’Educació Primària del Professorat als països socis (Espanya, Portugal i el Regne Unit) i a tota Europa.

Aquest projecte el fan juntament amb col·legues de l'Escola Superior de Educação de Lisboa - ESELx i de la Manchester Metropolitan University - MMU.

Els avenços s'aniran publicant en aquest web

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de