GREDICS treballa amb alumnat de primŕria amb un taller de cinema social
Taller Gredis 05.06.2019 Formació  -
Els infants que viuen situacions de vulnerabilitat tenen més possibilitats de patir fracàs escolar. La manca d’un acompanyament personalitzat en el seu aprenentatge fa que els seus resultats se'n ressentin i provoca, també, que l’interès per les experiències que els ofereix l’escola disminueixi.

Amb el CROMA 2.0 volem ajudar-los a recuperar l’interès per la investigació i l’aprenentatge, a partir de tallers dinamitzats per voluntaris que els apropin la possibilitat de convertir-se en els responsables de les seves descobertes i, així, col·laborar en incrementar l’interès per aquells coneixements que els ofereix l’àmbit escolar.

Descobreix més coses sobre el projecte CROMA fent click aquí.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a