Primer Màster de Literatura Infantil i Juvenil de la Unió Europea. Preinscripció i beques
Màster de Literatura Infantil i Juvenil de la Unió Europea 16.01.2019 Divulgació  -

El màster comença el curs 2019-2020 i dura dos anys. La Unió Europea ofereix 24 beques de 1.000€ al mes (aproximadament) per cursar les assignatures a les diferents universitats. El primer any els alumnes estudien sis mesos a Glasgow i sis mesos a Aahrus. El segon any poden escollir entre Tilburg, Wroclaw o la UAB. Els alumnes de la UAB seran acollits a la Facultat de Ciències de l’Educació per part del grup GRETEL del nostre Departament, faran tres assignatures sobre educació literària i promoció de la lectura, duran a terme les pràctiques en institucions diverses i elaboraran el Treball Final de Màster.

El període de preinscripció amb sol·licitud de beca acaba el dia 1 de febrer de 2019.

Trobareu més informació sobre el programa i sobre els continguts del màster a la pàgina oficial del màster, on ja podeu fer la preinscripció.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a