XVII Jornades Internacionals de Recerca en Didŕctica de les Cičncies Socials
Jornades internacionals 16.01.2020 Divulgació  -

Construir la democràcia en temps d’incertesa. El paper de l’ensenyament de les Ciències Socials, la Geografia i la Història

6, 7 i 8 de febrer de 2020
e-mail: 17jornades.rdcs@uab.cat

Les Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials són una activitat organitzada per GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials) i la Facultat de Ciències de l’Educació, nascuda l'any 2000 (primeres jornades)

Les Jornades, tal com les coneixem, són un punt de trobada entre la teoria i la pràctica, d’interrelació entre el professorat de les diferents etapes educatives: infantil, primària, secundària, batxillerat i universitat.

Les Jornades esdevenen un espai per compartir les diferents experiències, sensacions, inquietuds i reflexions entorn l'educació i, més concretament, l'ensenyament i aprenentatge de les ciències socials.

Visita la web: http://jornades.uab.cat/dcs/

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de