El projecte liderat per la Dra. Dolors Masats del grup GREIP de la UAB, ha guanyat un dels ajuts a la recerca de la convocatòria RecerCaixa 2016
ADN La Caixa 31.01.2017 Divulgació  -

El projecte s’inspira dels principis de la recerca que es duu a terme entre col·lectius de professionals d’ensenyament i equips d’investigació. Els grups participants –docents dels instituts Badia del Vallès i Federica Montseny, l’equip Let’s Go de la Fundació Autònoma Solidària (FAS) i el Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües (GREIP)– treballaran per promoure i documentar canvis en les pràctiques d'aula que ajudin adolescents de l’ESO a millorar les competències comunicatives en llengua anglesa, i a augmentar així les seves habilitats socials i acadèmiques. La posada en pràctica del projecte es proposa entendre quins són els reptes d’innovar avui a les aules situades en entorns socioeconòmics desfavorits i vol demostrar que la innovació significativa només és possible a través d'iniciatives d’apoderament d’equips docents i d’estudiants. Per últim, s’espera que els resultats de la recerca contribueixin a construir un model de formació del professorat que es nodreixi del treball conjunt de l'equip de recerca, dels equips dels centres educatius i dels qui estan en formació per tal de desenvolupar les competències professionals a través de la pràctica reflexiva i col·laborativa, les quals han de garantir l’èxit en l’aprenentatge de la llengua anglesa de l’alumnat d’ESO que participa en l’estudi.

Formen part de l’equip investigador de la UAB: Melinda Dooly, Dolors Masats, Emilee Moore, Artur Noguerol, Luci Nussbaum i Claudia Vallejo, membres del GREIP, i Jordi Prat i Andy Modoro, membres de la FAS.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a