Igenomix Foundation busca candidat o candidata per a realitzar amb ells la Tesis Doctoral
Imagen igenomix 07.02.2019 Beques i Ajuts  -  ______________________________________________________________________________
La fundació Igenomix presidida per el prestigiós investigador clínic, obstetra, ginecòleg i Catedràtic de la Universitat de Valencia, el professor Carlos Simón i que té com activitat principal la investigació en l’àmbit de la Medicina reproductiva, amb especial interès en el camp de Medicina regenerativa del endometri. Està buscant un candidat o candidata per a realitzar la seva Tesis Doctoral en Igenomix Foundation, concretament pretenen sol·licitar una beca P-FIS (sol·licitud Març 2019) amb el candidat/a seleccionat.
Els requisits que demanen son el següents:
  • Estar en possessió d’un títol universitari o Grau en CC de la salut (Medicina, farmacologia o afins).
  • Tenir un Màster Universitari Oficial que doni accés a un programa de doctorat.
  • Acreditar una nota mitjana al expedient igual o superior a 7.
  • Tenir nivell avançat d’anglès (B2 o superior).
  • Gaudir del treball en equip en un entorn jove i dinàmic.
  • Mostrar gran interès i vocació en la Ciència.
Per més informació cal adreçar-se al Director del Laboratori d’Investigació Bàsica, el Dr. Felipe Vilella (felipe.vilella@igenomix).
Tota la informació sobre les Beques P-FIS la trobareu aquí:

Correu electrňnic  Departament de Farmacologia, de Terapčutica i de Toxicologia

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a
Paraula clau

Departament de Farmacologia, de Terapčutica i de Toxicologia
Edifici M, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
TEL +34 93 581 19 52
d.farmacologia@uab.cat