Exposició "Humberto Rivas. Procés creatiu
Imatge exposició humberto 04.03.2020  -  Del 27 de gener al 6 de març la Sala d'Exposicions UAB, a la planta baixa de l'edifici de Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, acollirà la mostra Humberto Rivas. Procés creatiu, comisariada per José A. Aristizábal i produïda per Cultura en Viu UAB. La part virtual ha estat una iniciativa conjunta de José A. Aristizábal, la Biblioteca d’Humanitats i la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.

José Antonio Aristizábal -exalumne del nostre Departament- ha comissariat una exposició del conegut fotògraf Humberto Rivas. És una mostra singular i excepcional, ja que en paraules de José Antonio Aristizábal "per primera vegada surten a la llum maquetes, fulls de contacte, proves i apunts que Rivas va realitzar de les seves obres més celebrades" i per tant "ens permet visualitzar el procés creatiu ocult de l'artista-fotògraf que passa desapercebut en la simple visió de les seves fotografies"

Una secció de l’exposició virtual fa referència a la col·lecció particular de llibres de fotografia d’Humberto Rivas, que van ser donats per la seva família a la Universitat Autònoma de Barcelona uns anys després de la seva mort i que actualment es conserven a la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.

Enllaç web

Anar a Notícies