"Entre línies" la nova exposició dels alumnes del Màster de Gestió del Patrimoni de la UAB
entre_linies 11.06.2019  -  "De què serveix un llibre - pensà Alícia - sense imatges ni diàlegs".

"Entre línies: viatge, desig i fantasia il·lustrada" és la nova exposició que presenten els alumnes del Mòdul de Crítica, Comissariat i Difusió de l'Art del Màster en Gestió i Anàlisi del Patrimoni Artístic, treballada durant tot el curs.

Els comissaris i alumnes del màster que han realitzat l'exposició són: Ferran Calvet, Jorge Alan Farfán, Franc Jaume, Nuria Martín i Lídia Verdú, coordinats pel professor Jaume Vidal, amb un disseny i muntatge de l'Estudi Jesús Galdón i amb la producció de Cultura en Viu de la UAB.

Tal i com van comentar els comissaris durant la inauguració: "Entre línies proposa un viatge que navega en diverses direccions a través de la literatura il·lustrada, des dels grans clàssics universals tractats com a objectes preciosos, fins les rondalles més conegudes de la literatura oral, passant pels contes infantils, el llibre d'aventures o aquells per joves, de baix cost i destinats a un consum més massiu".

El treball realitzat es podrà visitar a la Sala d'Exposicions de la UAB (Edifici de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, Plaça Cívica) des del 7 de juny fins al 25 de juliol i des del 2 de setembre fins al 17 de setembre. L'horari és de dilluns a dijous de 10 a 19h i els divendres de 10 a 15h.

Per més informació sobre l'exposició, podeu seguir-los a l'Instagram: @entre.linies

Anar a Notícies

Arxiu de notícies