L'art d'Iker Spozio a la UAB
classe_iker 27.05.2019  -  El passat 14 de maig, dins de la Setmana de la Recerca, el Departament d'Art i de Musicologia va acollir al pintor i llicenciat en Història de l'Art, Iker Spozio.

Iker Spozio va oferir una conferència on va presentar el seu projecte desenvolupat al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) en referència a l’estudi detallat de les col·leccions de pintura romànica (pintures murals i sobre taula) i de les obres presents en el territori català, així com, en concret, la seva reinterpretació i trasllat a una nova forma i estil pictòrics propis de l’artista, utilitzant, en la mesura del possible, les mateixes tècniques i els mateixos materials emprats pels pintors medievals.

La conferència va gaudir d’una àmplia assistència que, en acabar, va donar pas a una insòlita mostra de les obres d’art in situ i que va permetre completar la visió d’allò que l’artista va estar explicant.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies