Treball guanyador del II Premi Herakles
Imatge premis Herakles 31.10.2018 Estudiar  -  El passat 22 de maig el Depertament d'Art i de Musicologia de la UAB va fer entrega del II Premi Herakles de treballs de recerca de secundaria i batxillerat. La guanyadora d'enguany va ser Sara Soteras i Acosta, amb el treball El "cuc d'oïda": com s'enganxa una canço?

Amb aquest premi, el Departament pretén fomentar la recerca sobre la nostra disciplina en l'educació preuniversitària i, alhora, estrènyer els lligams entre la Universitat i els Instituts.

Els treballs van ser valorats per un jurat expert en la matèria, format per professorat d'Art de la UAB i instituts. Es va tenir en compte la qualitat dels treballs en relació al nivell educatiu de l'autor.

A l'acte celebrat a l'Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres el Departament d'Art i de Musicologia va fer entrega d'una tauleta i un diploma acreditatiu a la guanyadora del Premi.

El Cuc d'oïda. Treball guanyador del Premi Herakles 2018
Clausula informativa del Premi Herakles 2018