Diplomatura de postgrau "Del món precolombí a l'asiàtic"
Imatge postgrau 16.05.2018 Estudiar  -

El Departament d'Art i de Musicologia de la UAB engega la sisena edició d'aquesta diplomatura de postgrau dedicada a les cultures del món, que enguany presenta un canvi important respectes a les edicions anteriors.

Malgrat que en diverses universitats europees existeix una gran tradició en els estudis sobre Amèrica precolombina i Àsia, al nostre país no existeixen titulacions dedicades a aquestes àrees de coneixement. Aquest és el motiu fonamental que justifica la presentació d'aquest programa, que pretén cobrir la llacuna acadèmica de les nostres universitats.

La sisena edició d'aquesta diplomatura ha sofert un important canvi respecte a les edicions anteriors, ja que a més a més de les civilitzacions de l'Amèrica prehispànica, acull també les situades a Àsia, oferint d'aquesta manera una panoràmica més completa.

El postgrau ha estat estructurat en tres mòduls obligatoris, de 6 crèdits ECTS cadascun, i en mòduls optatius, un dedicat a l'art precolombí (15 crèdits ETCS) i l'altre a les principals manifestacions artístiques sorgides en el continent asiàtic (15 crèdits ETCS).

Contacte: victoria.solanilla@uab.cat
                francescjosep.derueda@uab.cat