II Convocatòria de Premis de Treballs de Recerca del Departament d'Art i de Musicologia
Imatge premi Departament Art i Musicologia 20.02.2017 Beques i Ajuts  -

El Departament d'Art i de Musicologia de la UAB atorgarà aquest curs 2017/2018, per segon cop, un premi de treballs de recerca que tractin sobre Història de l'Art adreçat a estudiants de 4t d'ESO i de 2n de Batxillerat. Amb aquest premi, el Departament pretén fomentar la recerca sobre la nostra disciplina en l'educació preuniversitària i, alhora, estrènyer els lligams entre la Universitat i els Instituts.

A qui va adreçat el premi?

El premi s'adreça a estudiants de 4t d'ESO i de 2n de Batxillerat. Els treballs poden ser realitzats individualment o per parelles.

Quina ha de ser la temàtica del treball?

El treball de recerca ha de ser resultat d'una investigació centrada en l'àmbit de la Història de l'Art.

Com s'ha de presentar el treball?

1. Els treballs que es presentin hauran de ser originals i han de comptar amb el vistiplau del tutor de l'institut.

2. A la portada del treball hi ha de constar únicament el títol i el nivell educatiu de l'autor/dels autors (4t d'ESO o 2n de Batxillerat) i, en un sobre a part, on es referenciï exteriorment el mateix títol i el nivell educatiu, s'inclourà el formulari annex a aquestes bases.

3. Cal fer arribar dos exemplars i el sobre amb el formulari degudament emplenat a la Secretaria del Departament d'Art i de Musicologia de la UAB abans del 27 d'abril de 2018. Els treballs es podran lliurar de forma presencial en horari de secretaria o per correu ordinari a l'adreça següent:

Segona convocatòria de premis de Treballs de Recerca.
Secretaria del Departament d'Art i de Musicologia de la UAB.
Edifici B - Facultat de Filosofia i Lletres.
Campus UAB
08193 Bellaterra (Barcelona)

Com es valoraran els treballs?

Els treballs seran valorats per un jurat expert en la matèria, format per professorat d'Art de la UAB i d'Instituts. Es tindrà en compte la qualitat dels treballs en relació al nivell educatiu dels autors (4t d'ESO o 2n de Batxillerat). El veredicte d'aquest jurat serà inapel·lable. El jurat podrà declarar desert el premi si considera que cap treball és mereixedor del mateix.

En què consisteix el premi?

Els estudiants premiats rebran una tauleta i un diploma acreditatiu que s'atorgarà en una cerimònia de lliurament del premi.
L'Institut al qual pertanyin els estudiants premiats rebrà un lot de llibres sobre art. El tutor/els tutors del treball de recerca rebran també un diploma acreditatiu.
A més a més, el treball es publicitarà i es publicarà en format digital a la pàgina web del Departament d'Art i de Musicologia de la UAB.

Quan tindrà lloc la cerimònia de lliurament del premi?

La cerimònia de lliurament del premi tindrà lloc a l'auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB el dia 22 de maig del 2018 a les 16:30h.

* El premi de l'ipad està subjecte a la normativa fiscal vigent.
Formulari d'inscripció

Anar a Notícies