Roser Nadal, entre les 100 millors acadèmiques d'Espanya
Roser Nadal 03.12.2019  -

La plataforma digital Mujeres&Compañía, dirigida per la periodista argentina Mercedes Wullich, selecciona cada any, mitjançant un tribunal de persones expertes i un procés de votació popular, 100 dones de 10 àmbits diferents. L’objectiu del rànquing, que ja acumula 8 edicions, és donar visibilitat les dones per tal que esdevinguin referents i les seves veus se sentin en els debats i l’agenda estratègica política, econòmica i social.

Roser Nadal va estar nominada per Mercedes Unzeta, professora emèrita de la UAB fins al 2018 del Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular, guardonada amb el mateix reconeixement a l’edició del 2016. A més, va rebre el suport de l’Institut de Neurociències, on va ser vicedirectora durant 6 anys, i de l’Associació de Familiars Afectats per Trastorns de Conducta (AFATRAC).

El camp de recerca de Roser Nadal es troba en l’àmbit de l’estrès i la vulnerabilitat a la psicopatologia. Durant la seva trajectòria ha dirigit 13 tesis doctorals i ha publicat més de 80 articles en revistes internacionals. A més, per la qualitat de la seva recerca, és beneficiària del Programa ICREA-Acadèmia de la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats. La investigadora ha participat també en diverses iniciatives de divulgació de la ciència, en la lluita contra l’estigma en salut mental i en activitats per a la promoció de la igualtat de gènere.

Rànquing "Las Top 100 mujeres líderes en España" 2019

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de