Error: manca enllaç de capçalera a la plana

La trobada "Inversions d'èxit en ciència" reunirà spin-offs i possibles inversors

inversions

La jornada, que tindrà lloc el proper divendres 9 d’octubre, presentarà davant professionals i inversors vinculats a la UAB noves oportunitats en tecnologies emergents i ciència aplicada del campus de la UAB.

21/09/2015

El pròxim divendres 9 d'octubre el Parc de Recerca UAB, juntament amb la Fundació Amics de la UAB, ha organitzat la jornada "Inversions d'èxit en ciència", un espai de trobada entre empreses spin-off i professionals i inversors vinculats a la Universitat. La jornada tindrà lloc de 16:00h a 18:30h a l'edifici Eureka.

La trobada pretén donar a conèixer noves empreses i projectes de tecnologies innovadores i models de negoci trencadors dels sectors TIC, eficiència energètica i biomedicina, entre d'altres. L'objectiu és promoure col·laboracions entre empreses sorgides de grups i centres de recerca del campus de la UAB i professionals i inversors Amics de la UAB. Les empreses i projectes participants són AEInnova, AITech, Delectatech, Celifast, Oxolutia i Visual Tagging Services. Aquestes empreses cerquen col·laboracions en diferents àmbits, des de la direcció empresarial i comercialització fins a la possibilitat d'invertir en elles en fase inicial.

La trobada contarà amb les ponències de Jordi Puiggalí, vicepresident de l'empresa Sctyl i de Xavier Verdaguer, emprenedor en sèrie i fundador de l'Imagine Creativity Center, TMT Factory i Innovalley.

Programa

16:00h  Benvinguda per part del director del Parc de Recerca UAB i del president dels Amics de la UAB.
16:10h

Conferència: "El cas d'èxit de Scytl, empresa sorgida de la UAB i reconeguda internacionalment", a càrrec de Jordi Puiggalí, Vicepresident de Recerca de Scytl, empresa implantada a països com EEUU, Brasil, UK i Suissa.
16:30h Conferència: "Com assolir l’èxit", a càrrec de Xavier Verdaguer, emprenedor en sèrie. Fundador d'Imagine Creativity Center, TMT Factory i Innovalley.
16:50h  Presentació dels projectes (5 minuts cada empresa i torn de preguntes).
17:50h  Cocktail i networking.

Per assistir a la trobada és necessari inscriure's prèviament.