Error: manca enllaç de capçalera a la plana

L'economista David J. Teece, conferenciant al Parc de Recerca UAB

David J. Teece

El proper dimecres 9 de novembre a les 17h, David J. Teece oferirà una conferència en anglès sobre les capacitats dinàmiques en la gestió empresarial i la seva importància per resoldre els reptes i problemes i adquirir un avantatge competitiu.

14/10/2016

David J. Teece és un economista i professor d'estratègia a la Universitat de Califòrnia a Berkeley. També és el director del Centre d'Estratègia Global i de Govern i director de l'Institut per a la Innovació Empresarial. És autor de més de 30 llibres i 200 articles acadèmics i coeditor de l'Enciclopèdia de Palgrave Gestió Estratègica. El Dr. Teece, a més, és co-fundador i director del Berkeley Research Group, on aplica els coneixements més acadèmics a la pràctica, en el context de l’ecosistema emprenedor de Silicon Valley.

Cal destacar, que és conegut per ser expert en Dynamic capabilites, referint-se a les capacitats de l'empresa per integrar, construir i reconfigurar tant competències internes com externes, per tal de fer front a entorns que canvien ràpidament.

És sobre aquesta perspectiva que parlarà el proper 9 de novembre a les 17h a la conferència que impartirà al Parc de Recerca UAB, dirigida a emprenedors que tinguin interès en conèixer com millorar les capacitats dinàmiques de l'empresa.

Més informació Inscripció a la jornada