Un Sant Jordi que et connecta amb les llengües!
Connecta amb les llengües 11.04.2013 General  -  El Servei de Llengües et proposa un Sant Jordi connectat amb les llengües i la literatura. Aquesta setmana pots continuar jugant al joc dels falsos amics, compartir un poema al mur del nostre Facebook, apropar-te al taulell de llibres al nostre edifici i demà ens trobaràs també a la Plaça Cívica  a partir de les 11h. T’ho perdràs?

El joc dels falsos amics: ja pots concursar al joc virtual sobre falsos amics entre diferents llengües a través de Twitter i guanyar un curs del Servei de Llengües! Podràs participar virtualment al concurs cada dia del 16 al 23 d’abril.

Parella de falsos amics de dimarts 23:

1) Je suis professeure de langues. J’aime ____________ le français à mes élèves.

2) Los alumnos quieren ____________ inglés en la escuela pero no hablan muy bien.

Entra en aquest enllaç!

Xarxa de poemes: comparteix amb nosaltres un poema o un fragment de poema que t’agradi al nostre mur de Facebook; pot ser escrit, enregistrat en vídeo o àudio, dibuixat…; en la teva llengua, en la llengua que estudies, en la que fa temps que no practiques. Del 16 al 26 d’abril ens podrem llegir al Facebook del Servei!

Lectura col·lectiva i multilingüe d'Indigneu-vos, de Stéphane Hessel: el dia 23, entre les 12.45 i les 13:15 h, a l'escenari de la Pl. Cívica. T’animes a compartir amb nosaltres una lectura multilingüe?

Emporta’t un llibre! Al taulell de llibres que tindrem, els dies 22 i 23, a l'edifici del Servei de Llengües (edifici B4) hi trobaràs llibres que són per triar i remenar. Si n'hi ha algun que t’interessa, agafa’l. És de franc. També hi pots col·laborar portant llibres que tinguis a casa i que vulguis regalar.

Estigues pendent de les xarxes socials del Servei de Llengües i del seu web on anirem actualitzant la informació de les diferents activitats!

Aquest Sant Jordi... connecta amb les llengües!

Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es

2019 Universitat Autònoma de Barcelona