La UAB organitza una nova edició de l'Erasmus Staff Week
PAS 26.10.2010 Formació  -  Del 8 al 12 de novembre, la UAB organitza una nova edició de l'Erasmus Staff Week, una trobada de membres del personal administratiu de diferents universitats europees que venen a conèixer la UAB.

Al llarg d'aquests dies, una vintena de professionals d'universitats d'arreu d'Europa coneixeran el campus de la UAB i alguns aspectes de la seva organització i dels seus serveis. Aquesta activitat s'organitza per tercer any consecutiu i aplegarà treballadors de diferents àmbits professionals procedents d'universitats de Turquia, Àustria, República Txeca, Finlàndia, Portugal, Grècia, Itàlia, Noruega, Suïssa, Lituània, Alemanya, Hongria, Bèlgica, Romania i Islàndia.

El dia 8 seran rebuts al Rectorat per la vicerectora de Relacions Internacionals de la UAB, Mercè Unzeta, i per la cap de l'Àrea de Relacions Internacionals, Marta Vilalta. Després, realitzaran una visita al campus de la Universitat i, a la tarda, un recorregut per la ciutat de Barcelona.

Durant la resta de la setmana, els participants assistiran a una sèrie de xerrades on es familiaritzaran amb aspectes molt diversos de la gestió de la UAB i dels seus serveis: l'impuls del multilingüisme, l'atenció als estudiants i investigadors internacionals, el Parc de Recerca UAB, l'Escola de Postgrau, els programes d'intercanvi, la gestió mediambiental, la política de contractació, la comunicació i la promoció de la Universitat, etc.

Mobilitat per al PAS

El programa Erasmus Staff Mobility, a través del programa Erasmus, preveu estades formatives pel personal d'universitats a d'altres universitats europees. L'objectiu és que les universitats europees intercanviïn experiències i puguin obrir espais comuns de col·laboració per tal de consolidar l'Espai Europeu d'Educació Superior.

L'Erasmus Staff Mobility permet que personal de diferents països comparteixi formes d'organitzar, experiències i pràctiques de les altres institucions per tal de millorar estructures i mètodes de treball. Les estades es poden dedicar a tallers i seminaris, a formació, a observació directa, etc.

Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es

2019 Universitat Autònoma de Barcelona