La UAB organitza una nova edició de l'Erasmus Staff Week
11.05.2010 Formació  -  Del 17 al 21 de maig, la UAB organitza una nova edició de l'Erasmus Staff Week, una trobada de membres del personal administratiu de diferents universitats europees que venen a conèixer la UAB.

Al llarg d'aquests dies, una vintena de professionals d'universitats d'arreu d'Europa coneixeran el campus de la UAB i alguns aspectes de la seva organització i dels seus serveis. Aquesta activitat s'organitza per tercer any consecutiu i aplegarà treballadors de diferents àmbits professionals procedents d'universitats de Portugal, República Txeca, Finlàndia, Turquia, Liechtenstein, Itàlia, Xipre, Grècia, França, Alemanya, Polònia, Romania, Bèlgica, Àustria i Estònia.

El dia 17 seran rebuts al Rectorat per la vicerectora de Relacions Internacionals de la UAB, Mercè Unzeta, i per la cap de l'Àrea de Relacions Internacionals, Marta Vilalta. Després, realitzaran una visita al campus de la Universitat i, a la tarda, una altra visita a la ciutat de Barcelona.

Al llarg de la setmana, els participants assistiran a una sèrie de xerrades on es familiaritzaran amb aspectes molt diversos de la gestió de la UAB i dels seus serveis: l'impuls del multilingüisme, la gestió acadèmica a les facultats, el Parc de Recerca UAB, l'Escola de Postgrau, la gestió dels programes d'intercanvi i de les relacions internacionals en general, la política mediambiental, la Fundació Autònoma Solidària, etc.

Mobilitat per al PAS

El programa Erasmus, a través del Erasmus Staff Mobility, preveu estades formatives pel personal d'universitats a d'altres universitats europees des del curs 2007-2008. L'objectiu és que les universitats europees intercanviïn experiències i puguin obrir espais comuns de col·laboració per tal de consolidar l'Espai Europeu d'Educació Superior.

L'Erasmus Staff Mobility permet que personal de diferents països comparteixi formes d'organitzar, experiències i pràctiques de les altres institucions per tal de millorar estructures i mètodes de treball. Les estades es poden dedicar a tallers i seminaris, a formació, a observació directa, etc.

Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es

2019 Universitat Autònoma de Barcelona