III Concurs Eloi Castelló
III concurs Eloi Castelló 01.03.2010 Participa  -  Vols guanyar un vol turístic en helicòpter? Has tingut contacte amb diferents llengües i cultures? Has viscut alguna anècdota divertida o algun malentès fruit del contacte lingüístic i intercultural? Doncs participa al concurs del Servei de Llengües!

Si tens alguna experiència personal curiosa o divertida relacionada amb les llengües, des d’una anècdota o un malentès fins a una explicació sobre les llengües en què has entrat en contacte al llarg de la teva vida, participa al III Concurs Eloi Castelló que organitza el Servei de Llengües.

Pots enviar-nos la teva experiència en forma de relat escrit, enregistrament d’àudio o vídeo, en qualsevol de les llengües següents: alemany, anglès, aranès, català, espanyol, èuscar, francès, gallec, portuguès, italià i japonès.

Les característiques de cada format són les següents:
• Document escrit (en document de Word o PDF): una extensió màxima de dues pàgines (750 paraules aproximadament).
• Document d’àudio (en format MP3): una durada màxima de 4 minuts (incloent-hi la presentació amb el títol de l’obra).
• Document de vídeo (en format MPEG): una durada màxima de 4 minuts (incloent-hi la presentació amb el títol de l’obra).

La participació al concurs està oberta a tota la comunitat universitària de la UAB (estudiants, PAS i PDI). Tens fins l'1 d'abril per a participar-hi.

La persona guanyadora del concurs podrà gaudir d’un vol turístic en helicòpter, un curs d’estiu de fins a 75 hores (total d’hores  de dedicació) que podrà escollir entre les accions formatives del Servei de Llengües i un val per a comprar a l’Abacus de la plaça Cívica. La persona finalista rebrà un curs d’estiu de fins a 75 hores (total d’hores de dedicació) que podrà escollir entre les accions formatives del Servei de Llengües i un val per a comprar a l’Abacus de la plaça Cívica.

Les obres s’han de lliurar a l’organització per correu electrònic a l’adreça: concurseloicastello@gmail.com. Al correu hi ha de constar el pseudònim o el nom complet, una adreça electrònica i un telèfon de contacte. També cal especificar a quin col•lectiu universitari pertanys (estudiant de primer o segon cicle, estudiant de tercer cicle, PAS o PDI) i a quin centre de la UAB estudies o treballes.

Consulta les bases, els premis i tota la informació relacionada amb el concurs al bloc:

Amb la col•laboració d’Abacus.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a