Marc competencial del professorat d'idiomes dels serveis lingüístics universitaris
15.02.2013 Formació  -  Una guia sobre les competències del professorat d'idiomes.

El Servei de Llengües de la UAB ha publicat, amb la col·laboració del Servei de Llengües Modernes de la UdG i Idiomes UPF, una guia sobre les competències del professorat d'idiomes.

La publicació llista un seguit de competències per al professorat d'idiomes dels serveis lingüístics universitaris. Es tracta d'un document orientatiu que ajuda els professionals i els responsables de la formació a detectar necessitats formatives i a planificar la formació del professorat d'idiomes dels centres de llengües universitaris.

Les competències estan organitzades en tres àmbits (context, desenvolupament professional i entorn d'aprenentatge) que es combinen amb sis eixos clau del professorat d'idiomes: coneixement; flexibilitat i adaptació; comunicació; actituds i valors; anàlisi i reflexió crítiques, i creativitat, innovació i millora. Aquesta combinació configura divuit espais en els quals es concentren les competències del professorat.

Podeu descarregar la guia en format pdf des del Dipòsit Digital de Documents de la UAB.
 Convertir a PDF
Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es