Pilar Benejam és distingida als Premis Catalunya d'Educació 2011
13.12.2011 Centres docents  -  El Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha concedit el Premi Marta Mata a Pilar Benejam, que va ser professora del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Aquest guardó s'emmarca dins dels Premis Catalunya d'Educació 2011.

Benejam ha rebut el guardó en reconeixement a la seva tasca docent en escoles i instituts i en la formació universitària de mestres i professors de secundària, així com per la seva "continuada vindicació de la qualitat d'aquesta formació, tant tècnica com personal, com una de les peces clau de la qualitat de l'escola i del sistema educatiu".

Cada any, des del 2001, la Generalitat de Catalunya convoca els Premis Catalunya d'Educació amb l'objectiu de retre un reconeixement social als principals actors de l'acció educativa: els mestres, els professors, els centres d'ensenyament i les institucions impulsores de l'escola catalana. Atès que l'educació és el mitjà per confirmar valors i proposar canvis d'actitud, els guardons serveixen per valorar explícitament la feina de les persones i les institucions que, per la seva rellevància, atorguen prestigi al món educatiu.

Convertir a PDF
Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es