Reacciona! Convocat el concurs multimèdia de química
Concurs multimèdia ¡Reacciona! 21.01.2011 Divulgació  -  En el marc de les activitats de l'Any de la Química 2011, la Secció Territorial de València de la Reial Societat Espanyola de Química (STV-RSEQ) i la Ciutat de les Arts i les Ciències convoquen el concurs "Reacciona!". El concurs està obert als estudiants universitaris de tota Espanya i de Batxillerat i de cicles formatius de la Comunitat Valenciana. El repte consisteix a presentar un material multimèdia, d'una durada màxima de 10 minuts, exposant de forma didàctica, creativa i original algun procés químic; especialment, aquells que van suposar una contribució notable al benestar de la societat o resultin més formatius i il·lustratius.

La inscripció és gratuïta i es realitzarà del 30 de desembre al 15 de febrer de 2011, a través de l'Àrea d'usuaris del web de la Ciutat de les Arts i les Ciències. El termini per a la presentació dels treballs s'iniciarà el 16 de febrer i finalitzarà el 15 d'abril de 2011. El nombre màxim de participants admesos serà de 200 per a la categoria Universitat i 200 per a la categoria Batxillerat.

La resolució tindrà lloc el 15 de juny de 2011, i en la mateixa es nomenaran els corresponents premiats i finalistes segons cadascuna de les dues categories previstes:

Categoria Universitat
1r premi: dotat amb 1.000 euros en metàl·lic.
4 finalistes als quals se'ls farà lliurament d'un premi en metàl·lic de 500 euros per a cadascun.
Els treballs guanyadors podran ser exposats a la Ciutat de les Arts i les Ciències.

Categoria Batxillerat
1r premi: dotat amb 1.500 euros en metàl·lic.
2 finalistes als quals se'ls farà lliurament d'un premi en metàl·lic de 750 euros per a cadascun.

El lliurament de premis tindrà lloc durant la XXXIII Reunió Biennal de la RSEQ, que se celebrarà a València del 24 al 28 de juliol de 2011.

Consulteu les bases d'aquesta convocatòria.

Correu electrònic  actividades@cac.es
 Convertir a PDF
Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació