Arxiu de notícies

Servei d'Ocupabilitat de la UAB

Contacta amb el Servei d'Ocupabilitat de la UAB

El Servei d'Ocupabilitat, a la plaça Cívica del Campus de Bellaterra, atén les seves persones i organitzacions usuàries de dilluns a divendres, de 10.00 a 13.00 h, i dimarts i dijous també de 15.30 a 17.00 h. Aquí trobaràs les seves adreces i telèfons de contacte.

Pràctiques extracurriculars als OpenLabs

Nova oportunitat de fer pràctiques extracurriculars als OpenLabs de la UAB

Cinc estudiants de la Universitat podran aprendre a utilitzar programari i maquinari 4.0 mentre donen suport a projectes que es desenvolupen als OpenLabs. A més, coneixeran la metodologia Agile de gestió de projectes i guanyaran experiència en la divulgació de coneixements tècnics amb l'organització d'una activitat oberta al públic. Les estades de pràctiques seran remunerades.

El descens al nivell del mar va provocar el declivi de societats precolombines fa 2.000 anys

Els canvis al nivell del mar van provocar el declivi d'una de les societats costaneres precolombines més antigues de les Amèriques fa 2.000 anys, coneguda com a Sambaqui. Així es demostra en un estudi desenvolupat al Brasil per investigadors de ICTA-UAB i del Departament de Prehistòria de la Universitat Autònoma de Barcelona, publicat recentment a la revista Nature Scientific Reports.

Recuperació del web del centre

El web del Servei d'Ocupabilitat torna a estar operatiu

El 16 de desembre s'ha recuperat el web institucional del Servei d'Ocupabilitat. A partir d'ara totes les comunicacions retornen a aquest canal. A continuació, podeu consultar totes les informacions que es van publicar en el web d'emergència.

Antonio Rosell i Melé

Ens deixa Antoni Rosell i Melé

Lamentem comunicar la mort, el passat dissabte 11 de desembre, d’Antoni Rosell i Melé, investigador ICREA, sots-director de l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals de la Universitat Autònoma de Barcelona (ICTA-UAB) i professor associat al BABVE de la UAB.

El coneixement ecològic de les poblacions locals permet un millor control de la fauna silvestre a l'Amazònia

Un estudi internacional liderat per l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA-UAB) i el Departament de Sanitat i Anatomia Animals de la Universitat Autònoma de Barcelona demostra que el coneixement dels pobladors amazònics podria millorar les avaluacions sobre tendències poblacionals de fauna silvestre usant metodologies de baix cost, en un moment en què és urgent establir mesures de conservació efectives.