Arxiu de notícies

Cerca de feina a través del telèfon mòbil

Nova sessió virtual i gratuïta per aprendre a buscar feina des del mòbil

Es tracta d'una activitat formativa dirigida a tot l'alumnat de la UAB que té per objectiu ensenyar a buscar feina a través de les xarxes socials i donar a conèixer aplicacions mòbils per endinsar-se en el mercat laboral. Organitzada en col·laboració amb Barcelona Activa, anirà a càrrec de persones expertes i es farà el proper 13 de desembre, dimarts, a les 13.00 h a través de Microsoft Teams.

NEXUS

Sessió pràctica per conèixer NEXUS, l'aplicació de la UAB per fer pràctiques extracurriculars i accedir a ofertes de feina

Es tracta d'un taller gratuït per a estudiants i alumni de la Universitat. Les persones assistents crearan un perfil complet a l'aplicació i aprendran a treure suc de totes les seves funcionalitats. A més, coneixeran els diferents serveis i recursos que els ofereix el Servei d'Ocupabilitat de la UAB i rebran informació sobre les pràctiques extracurriculars. Serà el proper 15 de desembre, dijous, de 12.00 a 13.30 h a l'aula d'informàtica 25 de l'aulari Central.

Anna Sala

La Dra. Anna Sala, emprenedora i cap d'Innovació de l'Hospital Vall d'Hebron, presentarà el seu projecte anAPPhylaxis a la UAB

Sala és cofundadora i directora mèdica de la companyia que ha creat anAPPhylaxis, un dispositiu per a pacients amb anafilaxis que funciona amb una app. Repassarà el desenvolupament d'aquest projecte en una sessió de networking exclusiva i gratuïta per a l'alumnat de la Universitat. Inaugurarà el cicle Conferències d’Emprenedors/es TOP i tindrà lloc el 13 de desembre, dimarts, a les 13.00 h a l'espai UAB-Emprèn.

Anna Sala

Cancel·lada la conferència de la Dra. Anna Sala dins del cicle 'Conferències d'Emprenedors/es TOP' a la UAB

Sala no podrà impartir la sessió prevista per aquest dijous, 17 de novembre, ja que ha estat escollida finalista dels Premis Dona Emprenedora de WomenintechSpain en la categoria Disrupció Innovadora i haurà d'atendre el lliurament de premis a Madrid el mateix dia. La doctora, cap d'Innovació de l'Hospital Vall d'Hebron, havia de presentar el seu projecte anAPPhylaxis en una conferència organitzada per UAB-Emprèn.