Oferta assignatures estudiants intercanvi IN

Listado de asignaturas / Course catalogue

CURSOS REGULARES

REGULAR COURSES

En el curso 2022/23 la intención es ofrecer tantas clases presenciales como la situación sanitaria permita (probablemente combinándolas con clases online, como en el curso actual).

Regarding the academic year 2022/23, the idea is to have as many face-to-face classes as the sanitary situation allows (probably combining with online classes, as this current year).

COMO ESCOGER LAS ASIGNATURAS QUE CURSARAS EN LA UAB?

Como alumno de intercambio puedes escoger asignaturas de 1r,2º,3º o 4º año de las siguientes titulaciones de Grado ofrecidas en la Facultad:

• Educación Infantil
  • Pedagogía
  • Educación Primaria
  • Educación Primaria - Inglés (grupo 71)
  • Educación Social
  HOW TO CHOOSE THE COURSES YOU WILL ATTEND WHILE YOU ARE IN UAB?

As an exchange student you can choose classes for the first, second, third and fourth year from the following undergraduate degree programmes offered in our Faculty:

• Early Childhood Education
  • Education Studies
  • Primary Education
  • Primary Education – English (Group 71)
  • Social Education
TEN EN CUENTA

El catalán es la lengua vehicular de la mayoria de las asignaturas.

El grupo 71 se imparte en Inglés excepto en las asignaturas Comunicación e interacción educativa I y II, Lenguajes y contextos I y II, Proyecto lingüístico de centro y plurilingüísmo, Lenguajes y currículos y Lenguas y aprendizaje.

Los alumnos de intercambio solo pueden matricular asignaturas anuales si su estancia es todo el año.
  PLEASE NOTE

Catalan is the majority working language in classroom.

Group 71 is taught in English language except the following subjects: Communication and Educational Interaction I and II, Languages and Contexts I and II, Centre Language Project and Plurilingualism,  Languages and Curricula and Languages and Learning

Exchange students can only enrol annual subjects if they are coming for the whole year.

Última actualización: mayo de 2021   Last updated: May 2021