Programes específics per a estudiants internacionals

Programa Foundation Year 2021

UAB Study Abroad Foundation Year

Programa Foundation Year de Study Abroad

• un o dos semestres a Barcelona, una ciutat oberta al món, cosmopolita i plena de cultura i activitats
  • en un Campus Patrimoni de la Humanitat, prop de la Sagrada Família de Gaudí
  • per a estudiants que hagin completat l'educació secundària al seu país de procedència i desitgin cursar un grau a una universitat espanyola
  • un cop aprovat el programa Foundation Year, els estudiants podran sol·licitar accés a molts programes de grau. Vegeu la llista més avall.
  • classes de llengua espanyola o anglesa per assolir el nivell B2 requerit i formació acadèmica complementària
  • certificat UAB amb crèdits que poden ser reconeguts a les universitats.

• Primer trimestre: de setembre a desembre
  • Segon trimestre: de gener a abril
  • Tercer trimestre: de maig a juliol

En preparació.

Les titulacions de grau de la UAB que figuren en la llista següent tenen una nota d'accés de 5 i no requereixen que els estudiants facin una prova específica.

Els estudiants que cursin el Programa Foundation Year podran presentar-s'hi directament després de la preparació en idiomes i coneixements generals i d'haver fet la preinscripció.

Per a altres titulacions de grau, caldrà inscriure's i aprovar les Proves de Competència Específiques de la Selectivitat.

Tota la informació sobre accés a estudis de grau per a estudiants internacionals

La matrícula està oberta per les modalitats d'estudi següents:

1. Classes presencials, per a estudiants que es troben a Barcelona per assistir a classes al Campus Patrimoni Mundial de la UAB al centre de Barcelona, complementades amb la nostra plataforma en línia.
  2. Híbrid, per a estudiants que no poden assistir a classes presencials a causa de restriccions de viatge. Els estudiants seguiran el programa el temps que sigui necessari amb activitats en línia síncrones i asíncrones amb els seus companys i professors a Barcelona.
  3. En línia, per als estudiants que opten per seguir el programa 100% en línia connectant-se amb els seus companys de classe i professors a Barcelona.

Els estudiants poden:

• prendre decisions ara, sabent que el programa està garantit
  • canviar la modalitat abans i durant el programa, segons les circumstàncies i les preferències personals
  • saber que iniciaran i acabaran el programa independentment de les circumstàncies.