Seleccionats i documentació curs 2019-2020

Resolució ajuts econòmics

En data 5 de juliol de 2019 es publica la resolució d'ajuts econòmics pels estudiants amb plaça en el marc del Programa Erasmus+, modalitat estudis, i els ajuts de mobilitat ‘Becas Santander Erasmus’ convocatòria 2019-2020, pel curs 2019/2020. Trobareu el llistat més avall.

Resolució definitiva i llista d'espera: 25/01/2019

En data 25 de gener de 2019 es publica la resolució definitiva de places de la Convocatòria Única modalitat estudis per al curs 2019-2020. Trobareu el llistat al final d'aquesta pàgina.

Per als alumnes que hàgiu obtingut plaça en la segona resolució, el termini per Acceptar/No acceptar plaça és del 26 de gener al 31 de gener de 2019. A partir de febrer les places sense confirmar seran denegades d'ofici.

Els estudiants que hàgiu quedat en “llista d’espera” en aquesta resolució definitiva teniu l’opció de sol·licitar vacants, a tal efecte caldrà que contacteu amb la gestió acadèmica del vostre centre.

Primera resolució de 12/12/2018

En data 12 de desembre de 2018 es publica la primera resolució de places de la convocatòria Única modalitat Estudis pel curs 2019-2020. Trobareu el llistat més avall.

IMPORTANT: S’obre el període d’acceptació de les places d’intercanvi des del 13 al 19 de desembre. Trobareu les opcions:

·         Acceptar
·         No acceptar
·         No acceptar i optar a plaça vacant

Els estudiants que seleccioneu “No acceptar i optar a plaça vacant” tindreu l’opció de tornar a sol·licitar plaça d’entre les vacants que hagin quedat en aquesta primera assignació.

Els estudiants que hàgiu quedat en “llista d’espera”  també tindreu l’opció de sol·licitar vacants.

Per tal de sol.licitar vacant, del 7 al 13 de gener,  heu de tornar a entrar a la vostra sol·licitud ja feta i seleccionar les places vacants que desitgeu. Recordeu que podeu escollir fins a un màxim de vuit destinacions.

Documentació obligatòria

A continuació trobareu els documents informatius i formularis importants per a la realizació de la vostra estada d'intercanvi.

Resolució Ajuts Erasmus+ Estudis i Becas Santander Erasmus 2019-2020
Resolució definitiva de places de la convocatòria única modalitat estudis curs 2019-20
1a Resolució Convocatòria Única 2019-2020
Dossier Erasmus+ Estudis 2019-2020