Informació seleccionats curs 2020/21

CONVOCATÒRIA UAB Exchange Programme - CURS 2020/21

AVÍS IMPORTANT - S'obre una convocatòria extraordinària per al curs 2020-2021 amb l’objectiu d'oferir a tot l’alumnat que va obtenir plaça d’intercanvi en la Convocatòria única de mobilitat del curs acadèmic 2020/21 i que, a causa de la Covid-19, ha hagut de presentar la seva renúncia o que hagi vist cancel·lada la seva mobilitat per part de la universitat de destí, l’opció de trobar una destinació possible on fer l’estada al 2n semestre del curs 2020/21. Publicació de les assignacions: 20 d'octubre al peu d'aquesta pàgina.

Resolució definitiva de 27 de gener de 2020
Actualitzat en data 9 de juny de 2020

En data 27 de gener de 2020 es publica la resolució definitiva de places de la Convocatòria Única modalitat Estudis pel curs 2020-2021.  Trobareu el llistat aquí.

IMPORTANT: Recordeu que els assignats en el periode d'assignació de vacants haureu d'acceptar la plaça des del 28 de gener fins el 3 de febrer de 2020. Trobareu les opcions:

·         Acceptar
·         No acceptar

Els estudiants que hàgiu quedat en “llista d’espera”  també tindreu l’opció de sol·licitar vacants adreçant-vos al vostre centre.

Sessions informatives UAB Exchange Programme
Es convoquen 2 sessions informatives per als alumnes participants en el UAB Exchange Programme curs 2020/21 els següents dies:

- IBEROAMÈRICA: Dia 11 de febrer de 2020 de 13 a 15h. - Sala de Actes de les Facultats de CC Polítiques i Sociologia i d'Economia
- RESTA DE PAÏSOS: Dia 13 de febrer de 2020 de 13 a 15h. - Sala de Actes de les Facultats de CC. Polítiques i Sociologia i d'Economia

Informació

Tots els estudiants seleccionats hauran de tenir en compte que, dintre dels terminis previstos, hauran de formalitzar entre d’altres, les següents gestions:

• Acceptació / No acceptació de la plaça.
  • Documents de sol·licitud (application form) a la universitat de destinació (amb la certificació d’idioma amb el nivell exigit, si escau).
  • Document de Compromís, learning agreement i d’altra documentació que es requereixi
  • Declaració de viatge
  • Contractació d'una assegurança mèdica
  • Enquesta final de l’estada.

Tramitació del visat (si escau).Contractació de l’assegurança complementària de mobilitat en el moment de fer la matrícula. En el cas del UAB Exchange Programme, caldrà a més a més fer la contractació d'una assegurança mèdica amb abast fora de la UE, per un capital assegurat de com a mínim 300.000€. En cas que no disposeu de cap assegurança mèdica, podeu contractar la que ofereix Omnibus.

Documentació obligatòria i informació relativa a les resolucions
A continuació trobareu els documents informatius i formularis importants per a la realizació de la vostra estada d'intercanvi:

Resolució convocatòria extraordinària 2020/21

Resolució UAB Fons Propi Estudiants 2020/21

Resolució Ajuts Santander Iberoamérica 20_21

Dossier Informatiu UAB Exchange Programme 2020/21

Resolució Definitiva Convocatòria Única 2020/21

Resolució Convocatòria Única 2010/21

Certificat Existència Cobertura Assegurança (Actualitzat en data 6 de juny de 2020)

Certificat Estada UAB Exchange

Modificació Estada UAB Exchange