Servei de suport internacional (ISS)

Logo ISS

El International Support Service (ISS) és una oficina de l' Àrea de Relacions Internacionals concebuda per a oferir serveis a estudiants, professors i personal d'administració.

A l'International Support Service, situat a la Plaça Cívica, els estudiants trobaran tota la informació que necessitin en arribar, podran resoldre qualsevol dubte sobre la vida acadèmica, aconseguir la targeta d'estudiant de la UAB, conèixer les activitats que es duen a terme al campus, informar-se sobre les beques disponibles, rebre atenció personalitzada per trobar allotjament, preguntar sobre els serveis de la universitat i veure a quins cursos d'idiomes es poden matricular.

Per a descarregar la guia BENVINGUT A LA UAB prem aquí. Trobaràs més informació sobre com arribar a la UAB, informació sobre l'allotjament, el cost de la vida, serveis del campus, així com números de telèfon importants.

Si us plau, seguiu els següents enllaços per a:

Tràmits legals ciutadans extra-comunitaris

Tràmits legals ciutadans UE

Més informació:
International Support Service (ISS)
Edifici Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (planta baixa)
Plaça Cívica, Campus de Bellaterra
Tel. + 34 93 581 22 10