Allotjament Fora del Campus

ALLOTJAMENT EN PISOS

Vila Universitària ofereix un servei d'allotjament en pisos fora del Campus als estudiants que venen a cursar programes d'intercanvi o de postgrau i que enviïn la sol·licitud com a mínim un mes abans de la seva arribada a la UAB. Per poder atendre a les persones interessades és necessari:

- omplir l'aplicació que trobareu al menú esquerre: Registre per estudiants

- enviar la carta d'acceptació al nostre departament de reserves

- contactar amb aquest mateix departament: +34 93 581 71 75, offcampus@vilauniversitaria.com.

A Vila Universitària disposem d'adreces de pisos en diferents ciutats properes a la UAB, oferts per famílies i estudiants que volen compartir el seu habitatge amb estudiants universitaris.

- Barcelona (1.600.000 habitants). El lloguer d'una habitació oscil·la entre 300 i 500 € al mes per persona. A aquest preu cal afegir-hi el desplaçament fins a la UAB (tren o autobús).

- Sant Cugat del Vallès (50.000 habitants) és una localitat residencial situada a 5 km. de la UAB i ben comunicada per tren. Una habitació costa entre 250 i 500 €.

- Sabadell (185.000 habitants) està ubicada a 4 km. de la UAB. El preu d'una habitació es situa entre 225 i 430 €. Hi ha tren i autobús directes a la UAB.

- Cerdanyola del Vallès (50.000 habitants) disposa de nombrosos habitatges per a estudiants, ja que és la ciutat més propera a la UAB (3 km). Els preus fluctuen entre 225 i 350 € per habitació. Hi ha un servei directe d'autobusos.

- Sant Quirze del Vallès (18.000 habitants) és una localitat residencial. Limita amb els municipis de Bellaterra, Cerdanyola del Vallès i Sant Cugat del Vallès. Hi ha tren i bus directes a la UAB. El preu d'una habitació varia entre 285 i 400 €.

Si t'interessa que et busquem una vivenda fora del campus, envia'ns la sol·licitud amb totes les dades com a mínim un mes abans de la teva arribada i t'ajudarem a trobar-ne una que s'adapti a les condicions indicades. Abans que arribis a Barcelona ens posarem en contacte amb tu, et comunicarem l'adreça i et donarem la informació que necessitis.
Contacta amb nosaltres: +34 93 581 71 75, offcampus@vilauniversitaria.com

T'agradaria compartir pis amb una persona gran? Informa't sobre el programa Viure i Conviure de la Fundació Catalunya-La Pedrera.

També t'oferim informació sobre residències d'estudiants i albergs. Passeja't pel menú esquerre "Allotjament Fora del Campus" per saber-ne més.