Acords del Claustre i Consell de Govern
Acords de la sessió
[27/02/2025] Comissió d'Economia i d'Organització
1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió [+]
2. Informe del vicerector
3. Informació del tancament provisional a 31 de desembre de 2024 de la UAB [+]
4. Aprovació de les modificacions de crèdit a 31 de desembre de 2024 [+]
5. Aprovació del resultat de l’aplicació de la instrucció de romanents de l’exercici 2024 a l’exercici 2025 [+]
6. Informació de les baixes d’immobilitzat de la UAB corresponents a l’exercici 2024 [+]
7. Criteris bàsics per l’elaboració del pressupost de la UAB 2025 [+]
8. Modificació del Model de distribució del pressupost de funcionament a centres i departaments en relació l’ampliació de la vigència del topall inferior de l’any 2021 a l’exercici 2025 [+]
9. Programació del Pla d’Inversions Universitàries 2025 [+]
10. Aprovació de la resolució de la convocatòria de Necessitats de Transformació Digital 2025 dels Àmbits centrals [+]
11. Aprovació de la resolució de la convocatòria de Necessitats de Transformació Digital 2025 dels Centres [+]
12. Aprovació de les modificacions de crèdit a 12 de febrer de 2025 [+]
13. Informe de la relació de les licitacions i pròrrogues amb despesa del pressupost genèric pluriennal amb un pressupost base licitació de fins a 200.000€ (IVA exclòs) del segon semestre 2024 [+]
14. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de:
14.1.Pròrroga dels Serveis d’instal·lació i manteniment de la xarxa de telefonia i dades per a la UAB [+]
14.2.Pròrroga dels Serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del programari Universitas XXI [+]
14.3.Pròrroga dels Serveis de realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la UAB [+]
14.4.Pròrroga dels Serveis de seguretat i control d’edificis i instal·lacions [+]
14.5.Pròrroga dels Serveis esportius pel Servei d’Activitat Física de la UAB [+]
14.6.Pròrroga del Servei d’assegurances [+]
15. Aprovació de la convocatòria 01/2025 per a la concessió d'ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos als laboratoris de la UAB per a l'any 2025 [+]
16. Aprovació de la convocatòria 02/2025 per a la concessió d'ajuts a la compra d'equips de protecció individual (epi) per a l'any 2025 [+]
17. Aprovació de la convocatòria 03/2025 per a la concessió d'ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos ergonòmics de la UAB per a l'any 2025 [+]
18. Assumptes de tràmit
19. Torn obert de paraules
1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió
Acord 7/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 21 de gener de 2025 (DOC)
3. Informació del tancament provisional a 31 de desembre de 2024 de la UAB
Acord 8/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
Vist el que preveu l’article 57 de la llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari pel que fa a l’elaboració del pressupost.
Vist el tancament provisional del pressupost finalitzat a 31 de desembre de 2024 que s’annexa.
Vist l'article 17 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la liquidació provisional del pressupost corresponent a l’exercici finalitzat el 31 de desembre de 2024, que s’annexa. (DOC)
SEGON. Encarregar al vicerector d’Economia l’execució i el seguiment d’aquest acord.
4. Aprovació de les modificacions de crèdit a 31 de desembre de 2024
Acord 9/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 31 de desembre de 2024.
Vistos els acords d’aquesta Comissió de data 22 de febrer de 2024, de 22 de març de 2024, de 23 d’abril de 2024, de 22 de maig de 2024, de 26 de juny de 2024, de 19 de juliol de 2024, de 19 de setembre de 2024. de 27 de novembre de 2024 i 21 de gener de 2025.
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
Vistos els article 6 i 9 de les bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2024 aprovat per Acord de Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de 21 de desembre de 2023 pel que fa a les modificacions de crèdit els quals preveuen que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.
Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit a data 31 de desembre de 2024, segons document que s’annexa. (DOC)
SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.
5. Aprovació del resultat de l’aplicació de la instrucció de romanents de l’exercici 2024 a l’exercici 2025
Acord 10/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist l’aplicació de la Instrucció de romanents de l’exercici 2024 al pressupost de la UAB del 2025 en el seu tràmit d’al·legacions.
Vist l'article 10 de la Llei 4/2017, el 28 de març, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2017, que regula el procediment per a poder incorporar els romanents de crèdit amb els requisits expressament previstos.
Vistos els articles 210, 211, 213 i 215 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l'exercici econòmic.
Vist el pressupost de la UAB pel 2024 aprovat per Acord de Consell de Govern de 18 de desembre de 2023 i per Acord del Consell Social de 21 de desembre de 2023.
Vist l’Acord del Plenari del Consell Social de 19 de desembre de 2024 i de l’Acord del Consell de Govern de data 11 de desembre de 2024 pel qual s’aproven els Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost de la UAB del 2024 fins a l’aprovació del pressupost corresponent a l’exercici 2025.
Vista la Instrucció per a la incorporació de romanents de crèdit de l’exercici de 2024 al pressupost de la UAB de 2025, aprovada per aquesta Comissió en data 27 de novembre de 2024.
Vist l'article 17 apartat 1, lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d’aprovació de les instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
ACORD:
PRIMER. Informar sobre l’aplicació de la Instrucció de romanents de crèdit de l’exercici 2024 al pressupost de la UAB de 2025 en el seu tràmit d’al·legacions, que s’annexa. (DOC)
SEGON. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l'Equip de Govern i la Gerència l'execució i el seguiment d'aquests acords.
TERCER. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
6. Informació de les baixes d’immobilitzat de la UAB corresponents a l’exercici 2024
Acord 11/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta del rector de la UAB de data 18 de gener de 2024 pel que fa a les baixes de l’inventari general de béns mobles de la UAB amb valor net comptable inferior als 1.500€ en casos de robatori, deteriorament, deixalleria, vendes, donacions i cessions a terceres persones.
Vistos els articles 204 i 208 dels Estatuts de la UAB pel que fa al patrimoni i a l’inventari de béns i drets de la UAB.
Vist l’article 64.q) del Estatuts de la UAB pel que fa al procediment d’afectació i desafectació al domini públic dels béns universitaris, així com l’adquisició i el procediment d’alienació de béns patrimonials.
Vistos els acords presos pel Consell de Govern de la UAB de 19 de març de 2015 i pel Ple del Consell Social de 30 d’abril de 2015, modificat per l’acord 60/2019, de 22 d’octubre pels quals van autoritzar el Rector a donar de baixa de l’inventari general de drets i béns de la UAB béns mobles per valor inferior als 1.500 euros en casos de robatoris, deteriorament, deixalleria, vendes o donacions i cessions a terceres persones, a proposta de la Vicegerència d’Economia i amb l’obligació d’informar anualment al Consell Social de totes les operacions portades a terme en el transcurs de l’exercici econòmic.
Vist l'article 17 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Informar de la proposta de baixa de l’inventari general de la UAB del béns mobles amb valor net comptable inferior a 1.500€ corresponent a l’exercici 2024, segons document annex. (DOC)
SEGON. Informar de la proposta de baixa de l’inventari general de la UAB del béns mobles amb valor net comptable superior a 1.500€ corresponent a l’exercici 2024, segons document annex. (DOC)
TERCER. Elevar al Consell de Govern la proposta d’acord de baixa de l’inventari general de la UAB dels béns mobles amb valor net comptable superior a 1.500€ per tal que exerceixi les seves competències.
QUART. Elevar aquests acords al Consell Social perquè exerceixi les seves competències.
CINQUÈ. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
7. Criteris bàsics per l’elaboració del pressupost de la UAB 2025
Acord 12/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist l’article 46.2, lletra f) de la llei orgànica 2/2023, de 22 de març, del Sistema Universitari pel que fa a les competències del Consell de Govern i del Consell Social quant a l’aprovació del pressupost de la Universitat.
Atès que l’article 64.l dels Estatuts de la UAB estableix que correspon al Consell de Govern de la UAB i al Consell Social, aprovar els criteris bàsics que han de regir l’elaboració del pressupost anual, i que l’aprovació d’aquests criteris bàsics constitueix un pas previ i necessari per a l’elaboració, presentació i aprovació dels pressupostos de la UAB corresponents a l’any 2025.
Vist l’article 17.4 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions delegades del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització, precepte que determina que prèviament a la seva elevació al Consell de Govern correspondrà a aquesta Comissió delegada informar sobre la proposta que li sigui presentada sobre criteris bàsics d’elaboració del pressupost.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Informar favorablement de la proposta dels “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost 2025”, segons document que s’annexa. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell de Govern perquè exerceixi les seves competències
TERCER. Comunicar els presents acords al gerent i a la vicegerent d'Economia per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
8. Modificació del Model de distribució del pressupost de funcionament a centres i departaments en relació l’ampliació de la vigència del topall inferior de l’any 2021 a l’exercici 2025
Acord 13/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vistos els acords de Consell de Govern de data 10 de juliol de 2018, de 30 d’octubre de 2019, 7 de juliol de 2022 , de 1 de febrer de 2023, de 24 d’abril de 2024 i de 25 de setembre de 2024 pel que fa a l’aprovació del Model de distribució del pressupost de funcionament a centres i a departaments.
Vista la proposta del vicerector d’Economia de modificació del Model vigent de distribució del pressupost de funcionament a centres i a departaments pel que fa a la distribució per incentius.
Vist l'article 17.4 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències en matèria de model de distribució descentralitzada del pressupost de la Universitat.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Informar favorablement de la proposta de modificació del Model de de distribució del pressupost de funcionament a centres i a departaments, que s’annexa. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell de Govern perquè exercici les seves competències.
TERCER. Encarregar el vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d'aquests acords.
9. Programació del Pla d’Inversions Universitàries 2025
Acord 14/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta del vicerector de Campus i Sostenibilitat en relació amb la programació del Pla d’Inversions Universitàries (PIU) corresponent a l’exercici de 2025.
Atès que el document presentat conté informació relativa a les quantitats programades per a l’exercici de 2025.
Vits que està previst que la Comissió de Campus, Sostenibilitat i Agenda 2030 aprovi en sessió de 20 de febrer de 2025 la proposta d’actuacions a executar a càrrec del PIU 2025.
Vist l'article 120 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya, que preveu que el pla d'inversions universitàries és l'instrument específic per a finançar les infraestructures i els equipaments de les universitats públiques que es requereixen per a l'execució de la programació universitària a Catalunya.
Vist l'article 17, apartat 1 lletra b) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d’inversions.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar de la proposta de programació del Pla d’Inversions Universitàries corresponent a l’exercici 2025, que s’annexa. (DOC)
SEGON. Encarregar al vicerector de Campus i Sostenibilitat l'execució i el seguiment d'aquests acords.
10. Aprovació de la resolució de la convocatòria de Necessitats de Transformació Digital 2025 dels Àmbits centrals
Acord 15/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta de resolució de priorització de les sol·licituds de necessitats de transformació digital dels àmbits centrals acordada per la Comissió Avaluadora.
Vista la Convocatòria per a la detecció i priorització de necessitats de transformació digital dels àmbits centrals per a l’exercici de 2025 aprovada per la Comissió d’Economia i d’Organització en data 26 de juny de 2024.
Vist el que preveu l’apartat 9 de l’esmentada convocatòria la qual estableix que la Comissió d’Economia i d’Organització resoldrà definitivament les propostes de priorització que la Comissió avaluadora l’elevi tot assignant les hores de les persones i/o els recursos econòmics assignats.
Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria en matèria econòmica i d’organització.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la resolució de priorització de necessitats de transformació digital dels àmbits centrals corresponents a l’exercici 2025, segons document que s’annexa.(DOC)
SEGON. Encarregar al vicerector de Polítiques Digitals l'execució i el seguiment d’aquests acords.
11. Aprovació de la resolució de la convocatòria de Necessitats de Transformació Digital 2025 dels Centres
Acord 16/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta de resolució de priorització de les sol·licituds de necessitats de transformació digital dels Centres acordada per la Comissió Avaluadora.
Vista la Convocatòria per a la detecció i priorització de necessitats de transformació digital dels àmbits centrals per a l’exercici de 2025 aprovada per la Comissió d’Economia i d’Organització en data 26 de juny de 2024.
Vist el que preveu l’apartat 9 de l’esmentada convocatòria la qual estableix que la Comissió d’Economia i d’Organització resoldrà definitivament les propostes de priorització que la Comissió avaluadora l’elevi tot assignant les hores de les persones i/o els recursos econòmics assignats.
Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria en matèria econòmica i d’organització.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la resolució de priorització de necessitats de transformació digital dels Centres corresponents a l’exercici 2025, segons document que s’annexa. (DOC)
SEGON. Encarregar al vicerector de Polítiques Digitals l’execució i el seguiment d’aquests acords.
12. Aprovació de les modificacions de crèdit a 12 de febrer de 2025
Acord 17/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 12 de febrer de 2025.
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
Vist l’Acord del Plenari del Consell Social de 19 de desembre de 2024 i de l’Acord del Consell de Govern de data 11 de desembre de 2024 pel qual s’aproven els Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost de la UAB del 2024 fins a l’aprovació del pressupost corresponent a l’exercici 2025.
Vist l'article 17.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar les modificacions de crèdit a data 12 de febrer de 2025, segons document que s’annexa. (DOC)
SEGON. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.
13. Informe de la relació de les licitacions i pròrrogues amb despesa del pressupost genèric pluriennal amb un pressupost base licitació de fins a 200.000€ (IVA exclòs) del segon semestre 2024
Acord 18/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist l’acord del Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 mitjançant el qual es va aprovar la simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals en el sentit que el Consell Social va autoritzar al gerent l’aprovació de la despesa pluriennal del pressupost genèric pel procediment d’adjudicació procedent fins a un pressupost base de licitació màxim de 200.000€ i amb l’obligació d’informar semestralment al Consell Social de totes les operacions dutes a terme en el transcurs del semestre de l’exercici social en curs.
Vista la relació de de les licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació màxim de 200.000€ corresponents al segon semestre de l’exercici 2024.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Informar favorablement la relació de licitacions amb despesa pluriennal amb un pressupost base de licitació fins a un import màxim de 200.000€ corresponents al segon semestre de l’exercici 2024, que s’annexa. (DOC)
SEGON. Elevar aquest a acords al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.
14.1.Pròrroga dels Serveis d’instal·lació i manteniment de la xarxa de telefonia i dades per a la UAB
Acord 19/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la pròrroga de l’expedient de contractació número núm.32/2023 corresponent als serveis d’instal·lació i manteniment de la xarxa de telefonia i de dades per a la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.
Vist l’Acord del Plenari del Consell Social de 19 de desembre de 2024 i de l’Acord del Consell de Govern de data 11 de desembre de 2024 pel qual s’aproven els Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost de la UAB del 2024 fins a l’aprovació del pressupost corresponent a l’exercici 2025.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de l’expedient de contractació número núm.32/2023 dels serveis d’instal·lació i manteniment de la xarxa de telefonia i de dades per a la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’adjunta. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
14.2.Pròrroga dels Serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del programari Universitas XXI
Acord 20/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la pròrroga de l’expedient de contractació número núm.34/2023 corresponent als serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del programari Universitas XXI de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA.
Vist l’Acord del Plenari del Consell Social de 19 de desembre de 2024 i de l’Acord del Consell de Govern de data 11 de desembre de 2024 pel qual s’aproven els Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost de la UAB del 2024 fins a l’aprovació del pressupost corresponent a l’exercici 2025.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la pròrroga de l’expedient de contractació número núm. 33/2023 dels serveis de manteniment i suport, gestió integral i allotjament al núvol del programari Universitas XXI de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’adjunta. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
14.3.Pròrroga dels Serveis de realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la UAB
Acord 21/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la primera pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició, expedient número núm. CONTR-45/202, dels serveis de realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
Vist l’Acord del Plenari del Consell Social de 19 de desembre de 2024 i de l’Acord del Consell de Govern de data 11 de desembre de 2024 pel qual s’aproven els Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost de la UAB del 2024 fins a l’aprovació del pressupost corresponent a l’exercici 2025.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent la primera pròrroga del sistema dinàmic d’adquisició, número núm. CONTR-45/2024, dels serveis de realització d’activitats formatives en format virtual per al personal de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’adjunta. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
14.4.Pròrroga dels Serveis de seguretat i control d’edificis i instal·lacions
Acord 22/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la pròrroga, número expedient CONTR-43/2023, corresponent als serveis de seguretat i control d’edificis i instal·lacions de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
Vist l’Acord del Plenari del Consell Social de 19 de desembre de 2024 i de l’Acord del Consell de Govern de data 11 de desembre de 2024 pel qual s’aproven els Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost de la UAB del 2024 fins a l’aprovació del pressupost corresponent a l’exercici 2025.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent la pròrroga, número expedient CONTR-43/2023, dels serveis de de seguretat i control d’edificis i instal·lacions de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons document que s’adjunta. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
14.5.Pròrroga dels Serveis esportius pel Servei d’Activitat Física de la UAB
Acord 23/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la pròrroga, número expedient CONTR-6/2024, relatiu als serveis esportius pel Servei d’Activitat Física de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
Vist l’Acord del Plenari del Consell Social de 19 de desembre de 2024 i de l’Acord del Consell de Govern de data 11 de desembre de 2024 pel qual s’aproven els Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost de la UAB del 2024 fins a l’aprovació del pressupost corresponent a l’exercici 2025.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent la pròrroga, número expedient CONTR-6/2024, relatiu als serveis esportius pel Servei d’Activitat Física de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons documents que s’adjunten. (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
14.6.Pròrroga del Servei d’assegurances
Acord 24/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el certificat acreditatiu d’existència de crèdit de la pròrroga, número expedient 24/2021, Lot 1 corresponent a pèrdues o danys materials i Lot 2 corresponent a responsabilitat civil general, relatiu al servei d’assegurances de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
Vist l’Acord del Plenari del Consell Social de 19 de desembre de 2024 i de l’Acord del Consell de Govern de data 11 de desembre de 2024 pel qual s’aproven els Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost de la UAB del 2024 fins a l’aprovació del pressupost corresponent a l’exercici 2025.
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73.2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
Vist el que disposa l’article 116.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
Vist l'article 17.2 lletra e) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa al procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent la pròrroga, número expedient 24/2021, Lot 1 corresponent a pèrdues o danys materials i Lot 2 corresponent a responsabilitat civil general, relatiu al servei d’assegurances de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, segons documents que s’adjunten. (DOC) (DOC)
SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
15. Aprovació de la convocatòria 01/2025 per a la concessió d'ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos als laboratoris de la UAB per a l'any 2025
Acord 25/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Atès que la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals preveu a l'article 15 que l'empresari aplicarà les mesures que integren el deure general de prevenció previst a la llei d'acord amb els principis d'evitar els riscos, d'avaluar els riscos que no es puguin evitar, i de combatre els riscos en origen, entre d'altres.
Vista la normativa de prevenció de riscos laborals a la UAB, aprovada per acord del Consell de Govern de data 19 de desembre de 2007 pel que fa a les mesures preventives necessàries.
Vista la proposta de convocatòria 01/2025 per a la concessió d’ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos laborals als laboratoris de la UAB per a l’any 2025.
Atès que la Universitat Autònoma de Barcelona, després d'identificar i valorar els riscos existents en cada lloc de treball, ha d'aplicar les mesures preventives necessàries, i és en aquest sentit que es convoca un ajut propi destinat a millorar la prevenció de riscos als laboratoris, tant de recerca com de docència.
Vist l'article 17 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d'aprovació i resolució d'assumptes derivats de l'aplicació de normatives aprovades pel Consell de Govern en matèria econòmica i d'administració i d’organització.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER.- Aprovar la convocatòria 01/2025 per a la concessió d’ajuts destinats a la millora la prevenció de riscos als laboratoris de la UAB per a l’any 2025, que s’annexa. (DOC)
SEGON.- Encarregar a l’Àrea de Prevenció i Assistència l'execució i el seguiment d'aquests acords
16. Aprovació de la convocatòria 02/2025 per a la concessió d'ajuts a la compra d'equips de protecció individual (epi) per a l'any 2025
Acord 26/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Atès que la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals preveu a l'article 15 que l'empresari aplicarà les mesures que integren el deure general de prevenció previst a la llei d'acord amb els principis d'evitar els riscos, d'avaluar els riscos que no es puguin evitar, i de combatre els riscos en origen, entre d'altres.
Atès que la Universitat Autònoma de Barcelona, després d’identificar i valorar els riscos existents en cada lloc de treball, ha d’aplicar les mesures preventives necessàries. Entre aquestes, està la de facilitar al personal els equips de protecció individual (EPI) quan els riscos no es puguin evitar o reduir suficientment per mitjans tècnics de protecció col·lectiva o mesures, mètodes o procediments d’organització del treball.
Vista la proposta de convocatòria 02/2025 per a la compra d’equips de protecció individual per a l’any 2025.
Vist l'article 17 lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització, pel que fa a l’aprovació i resolució d’assumptes derivats de l’aplicació de normatives aprovades pel Consell de Govern en matèria econòmica i d’administració i d’organització.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER.- Aprovar la convocatòria 02/2025 per a la concessió d’ajuts a la compra d’equips de protecció individual (EPI) per a l’any 2025, que s’annexa. (DOC)
SEGON.- Encarregar a l’Àrea de Prevenció i Assistència l'execució i el seguiment d'aquests acords.
17. Aprovació de la convocatòria 03/2025 per a la concessió d'ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos ergonòmics de la UAB per a l'any 2025
Acord 27/2025, de 27 de febrer, de la Comissió d'Economia i d'Organització
Atès que la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de Prevenció de Riscos Laborals preveu a l'article 15 que l'empresari aplicarà les mesures que integren el deure general de prevenció previst a la llei d'acord amb els principis d'evitar els riscos, d'avaluar els riscos que no es puguin evitar, i de combatre els riscos en origen, entre d'altres.
Vista la normativa de prevenció de riscos laborals a la UAB, aprovada per acord del Consell de Govern de data 19 de desembre de 2007 pel que fa a les mesures preventives necessàries.
Vista la proposta de convocatòria 03/2025 per a la concessió d’ajuts destinats a millorar la prevenció de riscos ergonòmics de la UAB per a l’any 2025.
Atès que la Universitat Autònoma de Barcelona, després d'identificar i valorar els riscos existents en cada lloc de treball, ha d'aplicar les mesures preventives necessàries, i és en aquest sentit que es convoca un ajut propi destinat a l’adquisició de cadires de despatx ergonòmiques.
Vist l'article 17 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d'aprovació i resolució d'assumptes derivats de l'aplicació de normatives aprovades pel Consell de Govern en matèria econòmica i d'administració i d’organització.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORD:
PRIMER.- Aprovar la convocatòria 03/2025 per a la concessió d’ajuts destinats a la millora de la prevenció de riscos ergonòmics de la UAB per a l’any 2025, que s’annexa. (DOC)
SEGON.- Encarregar a l’Àrea de Prevenció i Assistència l'execució i el seguiment d'aquests acords.
Documents relacionats