Desconfinament i represa de l'activitat
Pla de contingència i protocol d'organització de la UAB
El Consell de Govern de la UAB va aprovar el 30 de setembre de 2021 l'actualització del pla de contingència i protocol d'organització de la UAB, que es va actualitzant amb les diferents modificacions del Pla Sectorial d'universitats i recull les pautes principals per a l’organització del treball en els diferents àmbits d’activitat de la Universitat, partint del principi basic de preservar la seguretat dels membres de la comunitat universitària.
L'Àrea de Prevenció i assistència i l'Àrea de Gestió de Persones han elaborat un document que recull les preguntes més freqüents del personal. És molt recomanable la seva lectura per tot el col·lectiu de PAS i PDI.
Trobareu totes les recomanacions i instruccions operatives adoptades per a la situació:
- Pla de contingència i organització de la UAB
- Protocol de comunicació de casos (COVID-19)
- Protocol de detecció i seguiment de casos de la COVID-19 a la comunitat universitària
Instruccions operatives
- Instrucció operativa 5 – Neteja i desinfecció
- Instrucció operativa 9 – Coordinació activitats empreses
- Instrucció operativa 10 – Menjadors
- Instrucció operativa 11 – Ventilació
- Instrucció operativa 12 – Alumnat
- Instrucció operativa 14 – Protecció respiratòria
- Instrucció operativa 15 – Personal propi
- Instrucció operativa 16 – Aules informàtiques
- Instrucció operativa 17 – Mesures preventives i de protecció enfront de la COVID-19
- Instrucció operativa 18 – Sortides de camp
- Instrucció operativa 19 – Esdeveniments actes acadèmics
Altres documents
- Procediment Normalitzat de Treball (PNT) – Protecció dels treballadors especialment sensibles als riscos derivats del treball.
- Procediment Normalitzat de Treball (PNT) – Protecció de la persona en situació d’embaràs o lactància natural davant dels riscos laborals
L'eina STOP COVID 19 CAT contribueix a detectar la malaltia, fer seguiment dels pacients, vigilar els símptomes i determinar l'evolució de la malaltia a Catalunya per a la presa de decisions.
El personal en situació d'Incapacitat Temporal haurà de fer arribar a la Unitat de Nòmines els corresponents comunicats que el Centre d'Atenció Primària, que els pot sol·licitar per telèfon o a través de l'app La Meva Salut. Els documents s'hauran d'enviar per correu electrònic a l'adreça: seguretat.social@uab.cat en qualsevol format (document escanejat, foto,..) sempre i quan es garanteixi la llegibilitat del contingut.