Institucions i mites a la Grècia Antiga

Capçalera d'Institucions i mites a la Grècia Antiga

El Simposi "Institucions i mites a la Grècia Antiga" presenta els resultats d’un projecte d’investigació que durant quatre anys i mig (2017 - juny 2021) ha estudiat les principals institucions sociopolítiques de la Grècia antiga des d’una perspectiva diacrònica, a través de l’anàlisi de les fonts textuals.

Les comunicacions del simposi tracten diversos aspectes de les tres branques d’estudi del projecte: el lèxic referit a les institucions sociopolítiques micèniques, els textos grecs del I mil·lenni aC referits a les relacions socials i polítiques, i els textos mitològics i mitogràfics com a testimoni de l’ús dels mites grecs per les institucions sociopolítiques.

Programa sencer del Simposi, aquí.

ORGANITZACIÓ I DATES

OrganitzacióProjecte d’Investigació FFI2016-79906-P: “Estudio diacrónico de las instituciones socio-políticas de la Grecia antigua y de sus manifestaciones críticas” (AEI/FEDER, UE)

Dates i lloc: 10-11 de juny de 2021, de 9 a 17 h. Universitat Autònoma de Barcelona

INSCRIPCIONS I INFORMACIÓ