![]() |
|||
![]() |
|||
|
|||
Director: Dra. Elena Añaños
Objectius del grup: - Analitzar els elements psicològics i els factors de reconeixement cognitius del receptor que afecten la codificació del missatge publicitari.- Analitzar les característiques del missatge publicitari que poden condicionar les actituds i el comportament del target. - Utilització de la Tecnologia de l’Eye tracker per la mesura de l’atenció visual al missatge comunicatiu i publicitari. - Estudi de la relació entre la Publicitat, la estètica corporal i els trastorns de comportament alimentari (TCA). - Transferir el coneixement generat a la societat. - Projecció interna i externa del grup a través del conveni i col·laboració amb empreses publicitàries. - Enriquir el binomi recerca-docència en les àmbits de la Psicologia i de la Comunicació Publicitària. Paraules clau: PSICOLOGIA, COMUNICACIÓ, PUBLICITAT.
Membres del grup:
http://grupsderecerca.uab.cat/pca/ |
![]() |
Tesis en Xarxa Les tesis doctorals de les universitats catalanes
UAB Divulga Revista de divulgació científica de l'Autònoma
Parc de la Recerca Transferència de tecnologia i coneixements de la UAB i d'altres institucions
CONTACTA AMB NOSALTRES
Contacte
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Despatx 313 i 311
C/ de la Vinya,Edifici I
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Barcelona
Ubicació google maps
41º 30' 0.34" N
2º 6' 15" E
Xarxes Socials
d.publicomuab.cat