Māsters oficials

La UAB ofereix una programaciķ de māsters amb carācter oficial, preu públic i adaptats a l'espai europeu d'educaciķ superior. Els māsters oficials tenen una durada fixa d'entre 60 i 120 crčdits.

Cada māster estableix els procediments i requisits necessaris per a l'admissiķ final als estudis. Així, a banda del requisit de tenir una titulaciķ oficial, és possible que hi hagi altres condicions o criteris de selecciķ addicionals. A més, en funciķ de la formaciķ prčvia de l'estudiant, la coordinaciķ del māster podrā establir la necessitat de cursar complements de formaciķ.

Calendari administratiu Les dates administratives que cal recordar

Calendari acadčmic Calendaris dels centres amb convocatōries ordināries. Tria el teu!

Psicologia de l'Educaciķ Guia Docent del māster de Psicologia de l'Educaciķ MIPE (en castellā)

Psicologia de la Salut Guia docent del māster de Recerca en Psicologia de la Salut (en castellā)

Informaciķ en pdf Estudis de doctorat i els māsters oficials del Departament

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Psicologia Bāsica, Evolutiva i de l'Educaciķ
Edifici B
08193 Bellaterra
(Cerdanyola del Vallès)
Horari d'atenció a la secretaria:
De dilluns a dijous: Matí de 10:00h a 13:30h. Tardes de 15:00h a 16:30h.
Divendres: Matí de 10:00 a 14:00h. Tarda tancat
Estiu: Matí de 10:00h a 14:00h