MÓster en Enginyeria Biol˛gica i Ambiental

Presentació

El màster oficial en Enginyeria Biològica i Ambiental, de 90 ECTS, és un màster que aprofita les sinergies existents en dues disciplines emergents i amb un futur prometedor com són l’Enginyeria Biològica i l’Enginyeria Ambiental, per a estudiar-les a fons des del punt de vista de l’Enginyer Químic.

L'objectiu general del màster en Enginyeria Biològica i Ambiental és la formació de professionals i investigadors capaços d'integrar conceptes avançats d'enginyeria química en el disseny de solucions per a la investigació, desenvolupament i operació de processos que utilitzin microorganismes o els seus components biològics en els àmbits de la biotecnologia industrial i l'enginyeria ambiental.

L'estudiant adquirirà una formació que li permeti integrar-se en empreses del sector biotecnològic i/o ambiental per millorar les prestacions actuals proporcionant una visió innovadora gràcies a una forta base en enginyeria química . En el seu exercici professional haurà de ser capaç de dissenyar sistemes eficaços i sostenibles de tractament d'efluents i residus , planificar i controlar sistemes de gestió ambiental i aplicar els principis biològics moleculars i metodològics que suporten els microorganismes per a aplicacions en la indústria biotecnològica.

Maria Eugenia Suárez-Ojeda
Coordinadora del Màster en Enginyeria Biològica i Ambiental
Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental

QC-1089 - Edifici Q - Escola d'Enginyeria
Campus de la UAB · 08193 Bellaterra
(Cerdanyola del Vallès) · Barcelona · Spain

Tel: +34 93 581 27 19
Correu-e: coord.master.eng.biologica.ambiental@uab.cat

Més informació: [+]

Orientaciˇ universitÓria L'Aut˛noma t'obre les portes.

Calendari administratiu Les dates administratives que cal recordar

Calendari acadŔmic Calendaris dels centres amb convocat˛ries ordinÓries. Tria el teu!

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament d'Enginyeria QuÝmica
Escola d'Enginyeria. Edifici Q
08193 Bellaterra (Cerdanyola del VallŔs)