Doble titulació de Física i Química

IMG_portadafisquim_DF

Presentació de la doble titulació de Física i Química

Amb la combinació de les titulacions de Física i Química es pretén proporcionar als futurs professionals una formació de màxim nivell i de qualitat que combini el domini de la física amb el coneixement profund de la matèria que proporciona la química, en termes de composició, propietats i reactivitat a escala atòmica i molecular.

L'estudiant hi adquirirà una base científica sòlida sobre els conceptes claus de la física i de la química, tant en l'aspecte teòric com experimental i pràctic. És una formació científica interdisciplinària que proporcionarà a l'estudiant una capacitat d'anàlisi i unes habilitats pràctiques que li permetrà abordar els reptes professionals en camps científics, tecnològics o acadèmics o  continuar estudis especialitzats.

Enllaços d'interès per a futurs estudiants.

Enllaços ràpids per a estudiants.

Comissió de Seguiment de la Doble titulació de Física i Química.

La Commisió de seguiment de la doble titulació de Física i Química está formada per:

- Coordinadors o Coordinadors adjunts de Física i Química: Carles Navau, Marta González, Manel del Valle i Jean Didier Marechal.
- Una professora de Química (Àngels González) i un professor de Física (Àlvar Sánchez).
- Cinc representants dels estudiants de la doble titulació de Física i Química (un per curs).

Biblioteca Web de les biblioteques de la UAB

Campus Virtual Campus Virtual Alumnes UAB

Servei de Correu Electrònic Web Mail Acadèmic per Alumnes UAB

Correu Electrònic PDI Web Mail per al Personal Docent de la UAB

Servei d'Informàtica Distribuïda Servei d'Informàtica Distribuïda

Calendari acadèmic Calendaris dels centres amb convocatòries ordinàries. Tria el teu!

Calendari administratiu Les dates administratives que cal recordar

Web Facultat de Ciències Tota la informació institucional de la Facultat de Ciències

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Física