Conveni UAB - USP (Universidade de São Paulo, BRASIL)

Conveni entre el Departament d'Antropologia Social i Cultural de la UAB i el Departament d'Antropologia Social de la Universidade de São Paulo, Brasil, per a l'intercanvi de recerca entre professorat i joves investigadors així com per a estudiants de grau de la UAB que vulguin realitzar una estada a través del programa propi al departament d'antropologia social de la USP (Brasil). Per aquests últims hi ha una oferta de dues places cada semestre.

El conveni entre el Departament d?Antropologia Social i Cultural de la UAB i el Departament d'Antropologia Social de la Universidade de São Paulo, Brasil, s'inicia amb els primers contactes entre professorat d'ambdós departaments l'any 2003 i la signatura d'un conveni el 2005-2006. Des d'aleshores cada any la UAB ha gaudit de cursos de Màster oferts per professorat de la USP, de visites de professorat de la UAB a la USP i d'intercanvi de recerca entre professorat i investigadors doctors. S'han realitzat trobades conjuntes de recerca (2008 a São Paulo i 2011 a la UAB) i l'octubre 2011 s'iniciaren les jornades bianuals de joves investigadors amb el Primer congrés UAB-USP "La antropología transatlántica del siglo XXI: Nuevas perspectivas" que culminaren amb la publicació dels resultats de les recerques de la UAB en la revista Cadernos de Campo de la USP i els de la USP a la revista Perifèria de la UAB. El conveni és molt actiu en l'intercanvi de grau, que es materialitza amb una oferta de dues places cada semestre per a estudiants de la UAB que vulguin realitzar una estada validada a través del programa propi al departament d'antropologia social de la USP (Brasil), i a la inversa. El 2013 es renova el conveni i s'amplia a nivell de tota la Facultat de Filosofia i Lletres a la UAB i de la Faculdade de Filosofia, Letras e Ciências Humanas da Universidade de São Paulo. Els responsables del conveni són Montserrat Ventura i Oller i Marcio Ferreira da Silva respectivament.

Preguntes Freqüents Preguntes Més Freqüents sobre els estudis d'Antropologia

Màster Universitari en Antropologia: investigació avançada i intervenció social Màster Universitari en Antropologia: investigació avançada i intervenció social

Guies de l'estudiant Selecciona la teva guia i descarrega-te-la

Calendari acadèmic Consulta totes les dates del curs