La docència de postgrau

Els estudis de doctorat en Filologia Anglesa, juntament amb el màster oficial Estudis Anglesos Avançats (amb dues especialitats a escollir: o bé "Literatura i Cultura" o bé "Multilingüisme i Adquisició de l'Anglès" i, des del curs 2020/21, amb la possibilitat de fer un itinerari sense especialització), conformen el programa de postgrau de Filologia Anglesa. Aquests estudis estan plenament adaptats al nou marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) i l'accés al programa de doctorat.

El programa està obert tant a estudiants com a professionals amb ganes de millorar la seva formació acadèmica.

La preinscripció al màster curs 2020-21 està tancada. Adreceu-vos a la Coordinació del Màster per a més informació (coordinacio.master.estudis.anglesos@uab.cat).

Orientació Universitària Adreçades a estudiants de batxillerat i de cicles formatius de grau superior

Biblioteques de la UAB Web de les Biblioteques de la UAB

Ajuts, Beques i Convocatòries Obre el cercador i perfila la teva cerca!

Calendari acadèmic Calendaris dels centres amb convocatòries ordinàries. Tria el teu!

Calendari administratiu Les dates administratives que cal recordar

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Filologia Anglesa i de Germanística
Edifici B (UAB)