Recerca

Adscripcions o desadscripcions dels investigadors a Instituts, Centres d'Estudis i Recerca o Grups de Recerca Singulars

En aquesta pàgina podeu trobar els tràmits de recerca, relacionats amb la temàtica sel·leccionada, que podeu fer on-line.

Per cada tràmit trobareu l'explicació del procediment que cal seguir, així com les dades de contacte per si teniu qualsevol dubte.

DESCRIPCIÓ
Tramitació de la notificicació de l'adscripció o desadscripció de personal investigador a un Grup de Recerca Singular de la UAB.
La comunicació l'ha de presentar el o la coordinadora del grup.

SOL·LICITUD
Per a notificar l'adscripció o desadscripció a un Grup de Recerca Singular de la UAB ompliu el formulari electrònic de Notificació d'adscripció o desadscripció a un Grup de Recerca

RESPONSABLE I CONTACTE
Unitat de Gestió de Dades (Àrea de Gestió de la Recerca)
Correu electrònic: agr.gestio.dades@uab.cat

DESCRIPCIÓ
Sol·licitud d'adscripció (alta) a un Centre de Recerca o Institut de la UAB, de personal docent i investigador de la UAB.
Podeu consultar la Normativa d’adscripció a un Institut/CER.

. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud d'adscripció
Un cop l'envieu (botó ENVIAR), us apareixerà l'opció de DESCARREGA COM A PDF, descarregueu-lo i signeu-lo electrònicament. Podeu consultar els certificats digitals reconeguts a la UAB a la web de la seu electrònica

Segon. A més de la sol·licitud, heu d'aportar, degudament complimentats, passats a PDF i signats electrònicament, els següents informes:

Informe del director de departament sobre l’adscripció de personal acadèmic a un institut/CER

Informe de l’Institut/CER d’acollida sobre l’adscripció de personal acadèmic a l’institut/CER.

Tercer. Aquests tres documents (la sol·licitud i els dos informes) cal que els presenteu al Registre Telemàtic de la UAB

RESOLUCIÓ
La vostra sol·licitud serà valorada en Comissió d'Investigació i se us informarà de la seva resolució.

Correu electrònic: agr.gestio.recursos@uab.cat

DESCRIPCIÓ
Sol·licitud de modificació del percentatge d'adscripció a un Centre de Recerca o Institut de la UAB, de personal docent i investigador de la UAB.
Podeu consultar la Normativa d’adscripció a un Institut/CER.

. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud de modificació

Correu electrònic: agr.gestio.recursos@uab.cat

DESCRIPCIÓ
Sol·licitud de desadscripció d'un Centre de Recerca o Institut de la UAB, de personal docent i investigador de la UAB.
Podeu consultar la Normativa de desadscripció a un Institut/CER.
La sol·licitud la pot presentar la persona interessada (personal docent i investigador), la direcció del departament, de l'Institut universitari d'investigació o del centre de recerca.

. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud de baixa
Un cop l'envieu (botó ENVIAR), us apareixerà l'opció de DESCARREGA COM A PDF, descarregueu-lo i signeu-lo electrònicament. Podeu consultar els certificats digitals reconeguts a la UAB a la  web de la seu electrònica

Segon. Cal que presenteu aquesta sol·licitud al Registre Telemàtic de la UAB

Correu electrònic:  agr.gestio.recursos@uab.cat

DESCRIPCIÓ
Sol·licitud d'adscripció (alta) a un Centre d'Estudis i de Recerca o Institut amb personalitat jurídica pròpia (Ens Vinculats), de personal docent i investigador de la UAB.
Podeu consultar la Normativa d’adscripció a un Institut/CER amb personalitat jurídica pròpia.

. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud d'adscripció

RESOLUCIÓ
La vostra sol·licitud serà valorada per la Comissió delegada de l'Equip de Govern competent en matèria de recerca i transferència i se us informarà de la seva resolució.

Paral·lelament des de l'Àmbit de Recerca es procedirà a la gestió del conveni institucional o addenda corresponent, entre la UAB i l'Ens Vinculat.

DESCRIPCIÓ
Sol·licitud de modificació de l'adscripció a un Centre d'Estudis i de Recerca o Institut amb personalitat jurídica pròpia (Ens Vinculats), de personal docent i investigador de la UAB.

Primer
. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud de modificació de l'adscripció

RESOLUCIÓ

Paral·lelament des de l'Àmbit de Recerca es procedirà a la gestió de l'addenda al conveni institucional corresponent, entre la UAB i l'Ens Vinculat.

DESCRIPCIÓ
Sol·licitud de desadscripció a un Centre d'Estudis i de Recerca o Institut amb personalitat jurídica pròpia (Ens Vinculats), de personal docent i investigador de la UAB.

. Ompliu el formulari electrònic de Sol·licitud de desadscripció

Segon. Aquest document cal que el presenteu al Registre Telemàtic de la UAB

RESOLUCIÓ

Paral·lelament des de l'Àmbit de Recerca es procedirà a la gestió de la rescissió del conveni institucional o l'addenda corresponent, entre la UAB i l'Ens vinculat.