Acció Estratègica en Salut AES 2021: Modalitat Projectes Desenvolupament Tecnològic en Salut (DTSI)

Estado

Pendent de resolució

Área gestora

Àrea de Gestió de la Recerca

Entidad convocante

No aplica

Programa

2PE_Acción Estratégica en Salud (17-20)

Área temática

No aplica

Tipo de ayuda

ISC_Projectes del Instituto Salud Carlos III

Destinatarios

  • Postdoctoral (POS)
  • Investigadors/es (INV)
  • PDI (PDI)

Descripción

En la modalidad de Proyectos de desarrollo tecnológico en salud, serán susceptibles de financiación proyectos de carácter aplicado cuyo objetivo sea promover la innovación en los centros asistenciales del SNS y la transferencia de soluciones innovadoras, así como la generación de beneficios para la comunidad,permitiendo al mismo tiempo establecer alianzas entre entidades de investigación y empresas del sector farmacéutico, biotecnológico y de tecnologías médicas y sanitarias.

Este tipo de alianzas con entidades empresariales, obligada en esta modalidad, en ningún caso, implicará ningún tipo de ayuda directa a las mismas con cargo a las subvenciones que pudieran ser concedidas en esta convocatoria.

 

En la modalidad Proyectos de desarrollo tecnológico en salud, los proyectos podrán presentarse como proyectos individuales por una entidad solicitante y a ejecutar por un equipo de investigación liderado por un investigador principal responsable o como proyectos coordinados, de acuerdo con lo dispuesto en el apartado 1.b)

Elplazo ordinario de ejecución es de dos años, contados a partir de la fecha que se especifique en la resolución de concesión

Los conceptos subvencionables serán los contemplados en el artículo 80 salvo en la modalidad de proyectos de desarrollo tecnológico en salud en la que no se financiarán gastos para la contratación de personal.

La forma de presentació dela sol·licitud i resta de documentació serà mitjançant l’accés a l'aplicació informàtica de peticions, es presentaran mitjançant sistemes de certificat electrònic. El document de petició amb les signatures del/la IP i de l'Equip d'Investigació  amb les signatures i les autoritzacions de participació demembres de l'equip d'investigació externs a la UAB, s'hauran de custodiar pel representant legal de l'entitat sol·licitant.

Atès que per aquesta convocatòria la UAB només pot presentar una sol·licitud, els investigadors/es interessats/des, abans de realitzar la petició formal al Ministeri, ens hauran de presentar, com a màxim el dia  5 de febrer de 2020, un resum de la proposta  i de l’equip participant a través del correu electrònic recerca.respon@uab.cat . Després, en el cas que la proposta  sigui la prioritzada, la data interna  per a que es presenti la petició gestionada serà el dia 24 de febrer de 2020 a les 14 hores  via la Seu Electrònica de la UAB https://seuelectronica.uab.cat/ 

 

Requisits:

IP i resta de membres de l'equip d'investigació: Tenir vinculació funcionarial, estatutària o laboral, com a mínim, durant tot el període comprès entre el termini de presentació de sol·licituds i resolució definitiva de concessió. IP: Dedicació única al projecte sol·licitat de cada modalitat. Veure article 83 “Requisitos de los participantes en los equipos de investigación” i 84 “Régimen de incompatibilidades” de la convocatòria.

En la modalitat de Projectes de desenvolupament tecnològic en Salut, ni l’investigador principal ni la resta de l’equip podran figurar en els equips de projectes finançats de la modalitat de Projectes de desenvolupament tecnològic en salut de la convocatòria 2020 de la AES.

 

Recordeu que no poden constar enl’equip d’investigació professors/es amb categoria associats  no mèdics, ni personal tècnic de Suport a la recerca que no disposi de l’acreditació d’activitats de recerca,  i que tots els membres de l’equip d’investigació que estiguin vinculats a una entitat distinta de la nostra UAB  hauran d’aportar a l’IP del projecte l’autorització de participació i de vinculació per part de la seva  institució, tenint en compte l’article 83 de convocatòria.  La nostra Àrea de Gestió de la Recerca haurà de disposar obligatòriament i dins del termini intern d’aquests documents i signatures per a que la vostra petició pugui ser tramitada en termini pel  nostre Representant legal.

Bases de la convocatoria

Consultar bases

Web con más información

Consultar web

Fecha de publicación

31/12/2020

Fecha de inicio de solicitudes

09/02/2021

Fecha de presentación en la UAB

24/02/2021

Fecha de fin de solicitudes en el Organismo convocante

02/03/2021

Fecha de resolución prevista

02/09/2021

Resolución

No aplica