Fecha de Lectura |
Autor/a |
Título |
Director/a |
19/12/2017 |
Correro Iglesias, Cristina |
Els llibres infantils al segle XXI. Caracterització de les obres infantils destinades als primers lectors.
|
Teresa Colomer |
11/10/2018 |
Fernández de Gamboa, Karla |
A través del nuevo milenio y lo que el lector literario encontró allí: caracterización de la narrativa infantil contemporánea para lectores de 8 a 10 años.
|
Teresa Colomer |
19/12/2017 |
Catalina Ramírez Molina |
La comunitat de pensament màgic: un laboratori de canvi virtual per a experimentar noves formes d'aprenentatge a llegir i escriure a secundària |
Teresa Ribas |
18/09/2017 |
Mª Victoria García Iglesias |
El desarrollo de la educación literaria en aprendientes iniciales de ELE. Una propuesta didáctica llevada a las aules |
Dra. Mª Neus Real Mercadal y Dra. Mª Luisa Regueiro Rodríguez |
14/09/2017 |
Ramada Prieto, Lucas |
Esto no va de libros. Literatura infantil y juvenil digital y Educación literaria |
Mireia Manresa |
27/07/2017 |
Elisa Tormo |
Reflexió metalingüística en el procés de composició escrita cooperativa en el marc d'una seqüència didàctica |
Teresa Ribas |
19/07/2017 |
Magdalena Cid |
Desenvolupament de la comprensió lectora del gènere escolar explicatiu. Estratègies i creences de dos docents a quart nivell de la ESO |
Teresa Ribas |
09/06/2017 |
Teng, Luyan |
English as a Foreign Language (EFL) Learning and Capital in Rural China: A Case Study of a Group of Secondary School Students |
Melinda Dooly i Emilee Sarah Moore |
10/03/2017 |
Marina Casadellà Matamoros |
La formació continuada del professorat en una comunitat d'aprenentatge. Estudi de cas sobre les concepcions dels docents amb relació a l'ensenyament de la composició escrita |
Teresa Ribas i Xavier Fontich |
09/01/2017 |
Francesca Helm |
I’m not disagreeing, I’m just curious’: Exploring identities through multimodal interaction in virtual exchange |
Melinda Dooly |
07/11/2016 |
Jingya Zhang |
L'adquisició de la competència interactiva per part d'aprenents xinesos d'espanyol com a llengua estrangera: anàlisi de tasques desenvolupades en un xat |
Maria Dolors Masats Viladoms i Emilee Sarah Moore |
04-11-16 |
Llompart Esbert, Júlia |
Pràctiques plurilingües d'escolars d'un institut superdivers: de la recerca a l'acció educativa |
Lucile Nussbaum Capdevila i Lorenza Mondada |
04/11/2016 |
Deal, Mandy Lee |
Interaccio entre estudiants durant el treball en grup en una universitat multilingue: suggeriments, orientacions epistèmiques i pràctiques d'andamiatge |
Emilee Sarah Moore |
04/11/16 |
Santonja Ricart, Maria Consuelo |
Tradició i modernitat en la literatura infantil i juvenil nicaragüenca (1960-2015) |
Ana Maria Margallo González i Manuel Peña Muñoz |
17/02/2016 |
Amat Castells, Vanesa |
Aprendre a valorar les lectures literàries. Anàlisi d'una intervenció didàctica a cicle inicial |
Teresa Colomer |
22/01/2016 |
González Ramírez, Carolina |
Tecnologías de la información y la comunicacion y educación literaria en la formación inicial del profesorado |
Ana María Margallo González |
20/12/2015 |
Portell Rifa, Joan |
Influència de l'entorn familiar i escolar en l'adquisició de l'hàbit lector. |
Mireia Manresa Poltroy |
06/10/2015 |
Bellorín, Brenda |
De lo universal a lo global: nuevas formas del folklore en los álbumes para niños. |
Teresa Colomer Martínez |
10/07/2015 |
Reyes López, Lara |
La formación literària a primària. Impacte d'una intervenció educativa en l'evolució de respostes lectores. |
Mireia Manresa Poltroy |
18/12/2014 |
Turrión, Celia |
Narrativa infantil i juvenil digital. ¿Qué ofrecen las nuevas formas al lector literario? |
Neus
Real Mercader |
10/10/2014 |
Munita, Felipe |
El mediador escolar de lectura literaria. Un estudio del espacio de encuentro entre prácticas didácticas, sistemas de creencias y trayectorias personales de lectura. |
Teresa Colomer Martínez |
06/10/2014 |
Sánchez Sola, Antonio |
Enseñar inglés a futuros maestros mediante el chat pedagógico: estudio de la reparación y las estrategias comunicativas e interactivas entre aprendices de lengua. |
Cristina Escobar Urmeneta i Miria Trench Parera |
13/12/2013 |
Durán Rivas, Carme |
Els valors del subjuntiu. Un estudi de cas sobre l’activitat metalingüística dels estudiants de secundària a partir del contrast modal. |
Anna Camps Mundó i Teresa Ribas Seix |
13/12/2013 |
Borràs i Riba, Eulàlia |
La gestió del plurilingüisme a l’aula en l’educació superior. Estudi de cas: introducció de classes en anglès a l’Escola d’Enginyeria B. |
Luci Nussbaum Capdevila |
10/12/2013 |
Fittipaldi, Martina |
¿Qué han de saber los niños sobre literatura? Conocimientos literarios permiten progresar en la competencia literaria. |
Teresa Colomer Martínez |
04/12/2013 |
Rojas López, Dora Elia |
La lectura de textos multimodales en el contextode proyectos de aprendizaje en la Escuela Primaria. |
Artur Noguerol Rodrigo |
02/12/2013 |
Antoniadou, Victoria |
Expanding the socio-material spaces of teacher education programmes. A qualitative trace of teacher professionalization through blended pedagogy in Catalonia. |
Melinda Dooly Owenby |
30/11/2012 |
Torralba Rosselló, Mireia |
La comprensió dels temps verbals a Primària. |
Anna Camps Mundó |
20/11/2012 |
Lara Millapán, Maria Isabel |
Aprender a leer y a escribir en lengua mapundungun como elemento de recuperación y promoción de la cultura mapuche en la sociedad del siglo XXI. |
Artur Noguerol Rodrigo |
19/11/2012 |
Oliva Girbau, M. Àngels |
First year students’ construction of an academic persona in the academic activity system. |
Marta Milian Gubern |
10/10/2012 |
Casas Deseuras, Mariona |
La construcció del coneixement sobre els valors del temps verbal del present a l’educació primària. Un estudi de cas sobre l’ús lingüístic, la reflexió gramatical i la interacció en l’ensenyament. |
Marta Milian Gubern |
10/10/2012 |
Evnitskaya, Natalia |
Talking science in a second language: The interactional co-construction of dialogic explanations in the CLIL science classroom. |
Cristina Escobar Urmeneta |
16/03/2012 |
Wilson, Ann Elizabeth |
Language Learning Motivation and Attitudes among Immigrant Background Students: A mixed method approach comparing three segondary school contexts. |
Mercè Bernaus Queralt |
22/02/2012 |
Corona Villacicencio, Victor |
Globalización, Identidades y escuela: Lo latino en Barcelona |
Virigina Unamuno Kaschapava |
05/09/2011 |
Moore, Emilee |
Plurilingual interaction at a Catalan university doing internationalisation: Context and learning. |
Luci Nussbaum Capdevila |
11/01/2011 |
Murillo Fernández, Mary Edith |
La actividad discursiva en la construcción del conocimiento en una situación de escritura en las disciplinas: los géneros académicos en la universidad. |
Anna Camps Mundó i Teresa Ribas Seix |
08/02/2010 |
Fontich Vicens, Xavier |
La construcció del saber metalingüístic. Estudi sobre l'aprenentatge de la gramàtica d'escolars de secundària en el marc d'una seqúencia didàctica |
Anna Camps, Teresa Ribas |
10/09/2009 |
Manresa Potrony, Mireia |
L'univers lector dels joves: entre la tria personal i la selecció escolar. Efectes de les actuacions escolars en les pràctiques de lectura |
Teresa Colomer Martínez |
22/06/2009 |
Barberá Laínez, Generosa Lidón |
Aproximación a un modelo de evaluación formativa del resumen del texto narrativo en inglés: la secuencia didáctica y la cooperación |
Marta Milian Gubern |
10/10/2008 |
Pascual Calvo, Xavier |
El desarrollo de la competencia intercultural en la enseñanza de las lenguas extranjeras. Una propuesta para el francés |
Virginia Unamuno Kaschapava |
03/10/2008 |
Masats Viladoms, M. Dolors |
El discurs dels aprenents d'anglès com a llengua estrangera: una aproximació interactivista al procés de construcció de tasques comunicatives |
Luci Nussbaum Capdevila |
19/06/2008 |
Rodríguez, Lourdes del Valle |
Enseñanza de la lengua escrita en la primera etapa de la escuela básica. Estudio de caso descriptivo sobre unas educadoras venezolanas |
Anna Camps Mundó |
07/05/2007 |
Garín Martínez, Inmaculada |
El efecto de la instrucción en el desarrollo de las estrategias de cortesía verbal en cartas de opinión a un periódico en el marco de la investigación en acciónde una secuencia didáctica (alumnos de último curso de Escuela Oficial de Idiomas) |
Marta MIlian Gubern |
04/05/2007 |
Trujillo Culebro, Francisca |
Prácticas de lectura literaria en dos aulas de segundo de secundaria |
Teresa Colomer Martínez |
19/06/2006 |
Reyes Muñoz, Edith |
Inmigración y Lenguaje. Para una didáctica de la hospitalidad. Estrategias de enseñanza y aprendizaje utilizadas por una inmigrante marroquí |
Mercè Bernaus Queralt |
12/06/2006 |
Bigas Salvador, Montserrat |
La segmentació del text escrit en infants de primer curs de primària. Estudi Evolutiu |
Anna Camps Mundó |
31/05/2006 |
Contín, Silvia Andrea |
La Formación Continua de los docentes alfabetizadores.La evolución de sus planteamientos didácticos de atención a la diversidad en el aula: Análisis de un colectivo docente de la Escuela Municipal 3 de Puerto Madryn, Patagonia Argentina |
Artur Noguerol Rodrigo |
04/07/2005 |
Margallo González, Ana María |
La enseñanza literaria a través de proyectos |
Teresa Colomer Martínez |
20/06/2005 |
Silva-Díaz Ortega, María Cecilia |
Libros que enseñan a leer: álbumes metaficcionales y conocimiento literario |
Teresa Colomer Martínez |
25/04/2005 |
Dooly Owenby, Melinda Ann |
Linguistic Diversity: a qualitative analysis of foreign language teachers' category assembly |
Luci Nussbaum Capdevila |
25/10/2004 |
Vilà Miguel, Núria |
Una aproximació a la informàtica educativa. La construcció del relat |
Artur Noguerol Rodrigo |
05/07/2004 |
Saravia Terricabras, M. Elisabet |
La influència dels factors individuals en l'aprenentatge de llengües en estudiants universitaris |
Mercè Bernaus Queralt |
13/12/2001 |
Cárdenas de Rivera, Maria Luisa |
Una propuesta de formación del profesorado en el área transversal "Lenguaje" (del currículum básico de Venezuela) |
Artur Noguerol Rodrigo |
18/12/2000 |
Vilà Santasusana, Montserrat |
L'ensenyament i l'aprenentatge de les explicacions orals a classe als estudiants de magisteri. Una seqüència didàctica |
Anna Camps Mundó |
05/12/2000 |
Ribas i Seix, Teresa |
L'avaluació formativa en l'ensenyament i aprenentatge de la composició escrita |
Anna Camps Mundó |
27/03/2000 |
Escobar Urmeneta, Cristina |
El portafolio oral como instrumento de evaluación formativa en el aula de lengua extranjera |
Luci Nussbaum Capdevila |
13/12/1999 |
Guasch Boyé, Oriol |
Processos de composició escrita i programes d'immersió: l'ús de la L1 en la composició en L2 |
Anna Camps Mundó |
18/06/1999 |
Pérez Romero, Francisca |
La escritura autobiográfica en el aula: una manera de aprender a narrar |
Anna Camps Mundó |
08/06/1999 |
Milian Gubern, Marta |
Incidència del context en la construcció del text escrit |
Anna Camps Mundó |