![]() |
||
Quan truqueu al CAS, si és necessari aquest procediment permetrà que l'agent vegi la pantalla del vostre ordinador, i pugui treballar-hi de manera remota mentre duri la sessió. Un cop finalitzada, no deixarà cap accés al vostre equip, de manera que no serà possible tornar a establir una connexió excepte si se us proporciona un nou codi de sessió. El suport remot basat en ISL no instal·la res al vostre ordinador i utilitza tècniques segures per preservar la privacitat i seguretat del vostre equip. Segons el sistema operatiu i el navegador utilitzats, podeu trobar al vostre escriptori un arxiu anomenat ISL Light Desk. Aquest arxiu no representa cap tipus d'amenaça a la privacitat ni seguretat del vostre equip, i podeu eliminar-lo sense problema un cop acabada la sessió de suport remot. Per qualsevol dubte respecte al sistema de suport remot, us recomanem que ens envieu un correu electrònic a cas@uab.cat i us resoldrem els vostres dubtes. |
||
![]() |
![]() |
CONTACTA
Servei d'Informàtica
93 581 21 00
Ubicació