Saló de l'Ensenyament

El Departament de Geografia participa en el Saló de l'Ensenyament. Durant els 5 dies de durada hi haurà professors del Departament per tal d'informar sobre el grau de Geografia i Ordenació del Territori. Per l'edició 2015, el Departament de Geografia també participarà a l'Espai Ciència, on tres membres del Departament donaran a conèixer la ciència geogràfica, tot fent unes pràctiques per tots aquells assistents que així ho desitgin.

El Saló de l'Ensenymanet es fa anualment i està adreçat a estudiants de secundària, de batxillerat i de cicles formatius de grau superior, i té com objectiu donar a conèixer els estudis que imparteix la UAB.

Producció científica Accés a la producció científica dels investigadors de la UAB

Impacte Revistes Recull d'eines bibliomètriques i d'avaluació de les publicacions

UAB Innova Notícies, articles i entrevistes sobre projectes innovadors.

Parc de la Recerca Transferència de tecnologia i coneixements de la UAB i d'altres institucions

Creació d'empreses La UAB ajuda l'emprenedor a estructurar el seu projecte amb un pla d'empresa

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Geografia