L’Hospital Clínic Veterinari (HCV) de la Universitat Autònoma de Barcelona es va fundar l'any 1990 amb dos objectius molt clars:

• Oferir un servei extern d'alta qualitat als veterinaris i als ciutadans.
  • Donar suport a la docència de la Facultat de Veterinària oferint un alt volum de casos clínics.

La tasca de l’HCV es basa en la seva col·laboració estreta amb els veterinaris referents i en el compromís d’oferir la millor atenció possible als seus pacients i clients. Cada any, a l’HCV s’examinen prop de 13000 pacients.

L’HCV es divideix en diferents serveis, un per especialitat. Els clients arriben de tot Catalunya i també de la resta de l’Estat amb els seus gossos, gats, cavalls, ocells, conills i molts més animals amb problemes de salut que necessiten serveis especials. Oferim un ampli ventall de serveis, des d’exàmens físics rutinaris fins a diagnòstics mèdics complets, cures intensives, atenció d’urgències i procediments de cirurgia major.

L’equipament i el grau d’especialització dels veterinaris de l’HCV el fan un hospital pioner a l’Estat espanyol amb la clara vocació de donar suport a la resta de veterinaris oferint un ampli servei de referència i segones opinions.

En tractar-se d’un hospital docent, els pacients són atesos per equips de professors, per veterinaris en formació de post-grau i per estudiants dels darrers anys de la llicenciatura. Els estudiants no duem a terme mai cap procediment sense la supervisió directa del personal veterinari del centre.

Si desitgeu més informació, podeu consultar el nostre web.

Reglament DMCA Reglament DMCA

Documents Institucionals Documents Institucionals

Butlletí Oficial de la UAB Butlletí Oficial de la UAB

Plànols i Accessos Plànols i Accessos

Ein@ Gestió de l'activitat científica dels investigadors de la UAB. Accedeix des de l'enllaç de portada de la Intranet

Intranet UAB Intranet UAB

Campus Virtual Campus Virtual

Veterinària Virtual Veterinària Virtual

Ajuts, Beques i Convocatòries Obre el cercador i perfila la teva cerca!

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Medicina i Cirurgia Animals