X Jornada sobre experičncies innovadores a secundŕria

El treball cooperatiu docent
Si les trobades mensuals de la xarxa serveixen els equips directius per compartir projectes, aquesta convocatòria, oberta a tots els claustres, ofereix l’oportunitat de fer una síntesi dels àmbits treballats i encetar noves propostes en els centres.

09.30 Obertura de la secretaria

10.00 Conferència Fer créixer una comunitat docent reflexiva, a càrrec de Josep Maria Esteve

11.15 Esmorzar

12.00 Tallers sobre docència compartida

13.30 Posada en comú i tancament de la trobada per als claustres dels centres

15:00 Final de la trobada

Lloc de realització:
Primera part de la jornada: Rectorat de la UAB - Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Tallers i posada en comú: Facultat de Traducció i interpretació - Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Data: 6 de setembre de 2019
Codi: 4128/1
Instruccions i accés al formulari de matrícula

Activitat gratuïta adreçada exclusivament a professorat dels centres que formen part de les Xarxes d'Instituts Innovadors de l'ICE.
Es faran gravacions i fotos de totes les activitats d'aquesta trobada.

Aquesta activitat està reconeguda com a Formació Permanent del Professorat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Per obtenir la certificació haureu de signar els fulls corresponents, que trobareu a la secretaria de la Trobada fins a les 12h.
No es farà certificat a cap persona que no hagi justificat l'assistència mitjançant aquesta firma.