VII Jornades La Cultura matemàtica de les persones - Programa

Presentació / Presentación / Aurkezpena     Prog rama Inscripció / Inscripción / Izen-ematea

L'equip de formadors La cultura matemàtica de les persones és un grup de l'ICE de la UAB i de la Facultat de Psicologia, ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna de la URL
El equipo La cultura matemàtica de les persones es un grupo del ICE de la UAB y de la Facultat de Psicologia, ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna de la URL

Divendres, 20 d'octubre

17.30 Recepció i lliurament de material
18.00 Presentació de les jornades
18.20 Conferència

Las lenguas y sus silencios
A càrrec d'Eulàlia Bosch, professora de filosofia, membre del grup fundador de l’IREF i creadora del departament d’educació del MACBA. Ha combinat la seva activitat docent amb el comissariat d’exposicions, conferències, articles i llibres. El seu llegat crític i creatiu del món de l’art, la cultura i l’educació esdevé un repte constant per la reflexió en profunditat en tots els àmbits de la recerca.

19.20 Col·loqui

Dissabte, 21 d’octubre

08.30 Recepció

09.00 Ponència

Para comprender el mundo nos hacemos preguntas
Nekane Otsoa Abrisketa, escuela de Arrankudiaga, Arrankudiaga (Bizkaia)

09.45 Ponència

Una conversación entre escuelas. El deseo de aprender
Neus Milà Vidal, Escola Riera de Ribes, Sant Pere de Ribes
Rosa Canals i Vendrell, Escola Cooperativa El Puig, Esparreguera

10.45 Pausa
11.15 Grups de diàleg
13.00 Pausa per dinar
14.30 Presentació d'experiències d'aula
16.30 Comiat

Lloc:  Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i l'Esport (Blanquerna). Carrer del Císter, 34, Barcelona
Preu: 30€

Aquesta activitat està reconeguda com a Formació Permanent del Professorat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Per obtenir la certificació haureu de signar en cada sessió als fulls corresponents, que trobareu a la secretaria de la Trobada durant tota la seva durada. En aquest sentit, aquesta trobada es considera que té 3 sessions: divendres tarda, dissabte matí i dissabte tarda.

Viernes, 20 de octubre

17.30 Recepción y entrega de material
18.00 Presentación de las jornadas
18.20 Conferencia

Las lenguas y sus silencios
A cargo de Eulàlia Bosch, profesora de filosofía, miembro del grupo fundador del IREF y creadora del departamento de educación del MACBA. Ha combinado su actividad docente con el comisariado de exposiciones, conferencias, artículos y libros. Su legado crítico y creativo del mundo del arte, la cultura y la educación se convierte en un reto constante para la reflexión en profundidad en todos los ámbitos de la investigación.

19.20 Coloquio

Sábado, 21 de octubre

08.30 Recepción

09.00 Ponencia

Para comprender el mundo nos hacemos preguntas
Nekane Otsoa Abrisketa, escuela de Arrankudiaga, Arrankudiaga (Bizkaia)

09.45 Ponencia

Una conversación entre escuelas. El deseo de aprender
Neus Milà Vidal, Escola Riera de Ribes, Sant Pere de Ribes.
Rosa Canals i Vendrell, Escola Cooperativa El Puig, Esparreguera

10.45 Pausa
11.15 Grupos de diálogo
13.00 Pausa para comer
14.30 Presentación de experiencias de aula
16.30 Clausura

Lugar: Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i l'Esport (Blanquerna). C/ del Císter, 34, Barcelona
Precio: 30€

Para tener derecho a la certificación de esta actividad tenéis que firmar en cada sesión en las hojas correspondientes, que encontraréis en la secretaria de las jornadas durante toda su duración. En este sentido, esta actividad se considera que consta de 3 sesiones: viernes tarde, sábado mañana y sábado tarde.