Taller La Comissió TAC i el treball amb Dispositius Intel·ligents

L’equip TIC de l’ICE ofereix una formació, gratuïta, sobre els usos i funcions dels mòbils a les aules.

Data de l'activitat: 4 d'abril
Horari: de 18:30 a 20:00 hores.
Lloc: Casa de Convalescència - Barcelona (C/Sant Antoni Maria Claret, 171). Aula 011-013.
Preu: Gratuït.

Ponents
Jaume Bartolí Guillemat,
 coordinador TAC i professor de Matemàtiques de l'Institut Narcís Oller.
Anna Casamitjana Robert, cap del seminari d'informàtica i professora de Física i Química de l'Institut Narcís Oller.

Objectiu
Compartir experiències lligades a les actuacions de la Comissió TAC del centre per a la divulgació entre el professorat dels bons usos dels dispositius mòbils a l'aula. Així entendrem de quina manera podem facilitar que el professorat faci ús d'aquests dispositius per a l'aprenentatge i el coneixement a través de tallers formatius organitzats per la Comissió TAC del centre.

• Estructura i Organització de la Comissió TAC de l’Institut Narcís Oller.
  • Impuls i importància de la formació TAC als centres. Formació específica per preparar el World Mobile City Project.
  • Exemples de pràctiques amb Dispositius Mòbils que es duen a terme #BPDMCat
Codi per fer la inscripció: 4043

Si teniu cap problema en el procés de matrícula contacteu amb nosaltres ga.ice@uab.cat